21 Şubat Cumartesi

41 3 2
                                    

Sabah zorla 10.30 gibi kaldırdı.Beyza'ya sinir etti. Saat 12 olmuş diyor bir baktım saat daha 10.30 a gelmemişti, kalktım,bağırdım biraz o da

-"vı vı vı ".diyor.Herzaman ki gibi hep karşı gelir ,hep burnunun dikine gider bu gız yaa Emine ile kavga ederler ben Emine yi korurum Beyza' dan büyük olduğu halde onun daha çok yardıma ihtiyacı oluyor çünkü Emine kavgayı sevmez o kadar ve susar sürekli haksız olduğunda çok utanır hakkını bile zor ister.Bir keresinde sırf ayıp olcak diye misafirlikte yemekte ekmek isteyememişti ve bu yüzden ben aç kaldığını bilirim.Emine' nin bu eziklik yüzünden Beyza da çok açık sözlüdür,sürekli itiraz eder karşı gelir.Kendi yapar yapar başkası yapınca suçlu olur bağırır çağırır Beyza Emine eziklik yapar Beyza da büyüklük yapardı.Şimdide küçücük göbeğini saklıcağım diye uğraşıyor.çok komik yaa kafasıda yusyuvarlak küçücük top gibi,burnuda fındık kadar hep dalga geçiyorum bir tane çakıyor.Banada herkes çok zayıfsın çok cılızsın deyip duruyor.Öyleyim biliyorum ama hiç kilo alamıyorum herkesden çok yerim valla ama alamam.Hayırlısı b demekki :) 3-4 senedir falan hep 45_ kiloydum hiç değişmedi.Geçen öğle arası 1 bütün fırın ekmeği yedim hiç haberim olmadan.Yanımda o zaman İrem de vardı "sen yedin mi ekmekten"dedim."hayır hiç yemedim" dedi.Ben de kendime "ohaaa"dedim. Yani r ekmeğin bittiğini farketmesem hiç bilmeyecektim yaaa.işte bunları geçelim sonra işte sabah kalkınca kahvaltı yaptık tabi ki tv izleyerek(magazin falan) yani hep öyle yaparız.Günümüz öyle temizlik yaparak tv izleyerek geçti. Saat 3-4 gibi bir ikindi çayı içtik bir şeyler yedik.sonra akşam oldu.Babam ve Hüseyin amca(Beyza aydin in babası) düğüne gitceklermiş anneside gidince o evde tek başına kalıcakmış. Biz yemek yerken aklımıza geldi.Babamlar gitmişti bile bizde onu aradık o da çok karanlık gelemem dedi evleride çok uzak bize sonra sen çık biz geliyoruz dedik.Üstümüzü giyindik yola çıktık el feneriyle.Köpeklerde geldi tabi arkamızdan.Beyza' yi da komşusu orda ki mezarlığa kadar getirmiş bizde hızlı hızlı indik aşağıya doğru annemde vardı.Bende de mor kulaklıgim vardı müzik dinleyerek indim. Beyza ile karşilastik sonunda eve geldik. Yemeği orta yerde bırakmiştık biraz dahaa yedim valla hiç iştahim yoktu ya.hap atcağım için zorla biraz birşeyler yedim sonra bulaşık kavgası oldu herzaman ki gibi en sonunda onlardan biri yıkadı Beyza aydın eline telefonu aldı onunla oynadı.Tv ye baktık.sonra bilgisayardan film izledik (Ayat ayat cinta)filmin yarısında babamgil geldiler hemeen apar topar bizim odayaa geçtik .annem sobayı yaktı film süperdi yaa hem izledik hem ağladık.Harikaydı yaa sonra onlar kalktılar bizde bulaşığı yıkayıp yattik...

Gençler yorumlarinizi bekliyorum kitaba ona göre devam ediceğim .m ;))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 03, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Safinaz'ın Günlüğü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin