Eslinde bu ad gününü tamam ferqli düşünmüşdüm ele sen de :D bezi sebeblerden isdediyimiz kimi olmadı ama nece ferqli elye bilerem deye düşündüm ağlıma bu geldi İnşAllah beyenersen)
Sennen ilk yaxınnaşmağımız line-dakı sohbetden sora oldu onnan sora yavas-yavas men de Gülnarnan, sennen takılmaga basdadım(yaxsı da eledim😌) veee HERİİİ BİZZZ oldug, bir-birbirimiznen çox şeyi paylaşdıg, çox şey yasadıg bir yerde ama mence en esası çox şey öyrendiy bir-birimizden. Öz adıma danısım, size qeder de çoox sevdiyim deyer verdiyim dostlarm olmusdu indi de varlar ama siznen olan elaqem tam ferlqlidi, bele deyim de men sizi tanıyannan sora tam menanısıyla DERDLEŞMEYİ, DANIŞMAĞI öyrendim...
Gülnar kecen il mene tebrik yazanda demişdiyee neçe insan bir-birinnen küsende oturub aglıyır ki?...(ozun basa dusdun yeqn ne demey isdiyirem)
düzdü malum mesele menm elediyim sefden sora siz evvelki kimi hiss elemiye bilersiz ama menmçün hec vaxt size qarsı olan hisserim deym düşüncelerm deyim deyişmiyecey. Cox dramaya baglamiym😝 Keçim tebrik sözderme😌😌😌Tanıdıgım en semimi, en canayanan, en mehriban insansan. Onuncun her şeyi ede bilerem deyeceyim insanlardansan, cidden çox sevdiyim çox deyer verdiyim birisen ( tez-tez bu temaya qayıtmag isdemirem ama ele alınır ki yene de nese deyirem😝 elediyim sef de sizi çox isdediyime göre olmusdu, sizi itirmeyden qorxduguma göre, bi de qısqandıgıma gore😏😝..) yeni qısası menmçün özelsen))
Keçen ilki tebrikimde de yazmısdım bu ilde yazıram İnşAllah bunnan sora da hemse bu sözleri yazaram ne qeder şablon olsa bele...
O bezi insanlar olur ee heyatında yaxsı ya pis ferqi yoxdu bir şey bas vevrende ilk ona danısmag isdiyirsen, onnan payşasmag isdiyirsen, ne olursa olsun , hara gedirsense get yene de hemse o insanlar yanında olsun idiyirsen sen menimçün elesen, o insanlardansan. Düzdü evvelki qede yaxın olmasag da bayag dediyim kimi siz menmçün eynisiz)
Eslinde bu qede sözü yazmagımımın meqsedi ad günüvü tebrik elemeydi ama sennen bes-beter dasdan yazdm bir AD GÜNÜN MÜBAREK sözün yaza bilmedim😆 onsuz men ne qeder yazsam hiss elediylerimi izah elye bilmirem yeqin özün basa düşürsen ya da bele deyim iNşallah bilirsen mendeki yerivi...
Ve bir de bi sey deyim Ayten Minbir gece nagillarinda oxumusdum bu sozu Wehrazat Wah Wehriyara deyir ki:
Bu heyatda hec bir sey sonsuzadek davam etmir...
Derdler de bir gun eriyir bitir...
Fasilesiz axan yegane sey zamandi ve inanki o da sene layiq oldugun xosbextliyi getirecey)))
Ve INSALLAH ALLAH sene de layiq oldugun xosbextliyi verecey🙏Nece qutarm bilmedm qisasi
AD GÜNÜN MÜBAREK!!!