#1# Başka bir şey...

4.5K 156 20
                                    

ROMANTİK PSİKOPAT ' ın devamıdır . ROMANTİK PSİKOPAT ' ı okumadan bu kitaba başlamayın :D

Multimediayı Okuyucularımdan biri yapmış.  Tekrar teşekkür ediyorum ...

İyi okumalar....

Hala şokun etkisindeydim.  Şaşkın bir şekilde odamda yatağımın üzerinde tavanı seyrediyordum. Daha doğrusu düşünüyordum. Beni seviyordu. Savaş beni seviyordu . Çok sevinçliydim. Ne sevinçlisi ya.  Resmen sevinçten kuduruyordum. Çıldıracağım ! Beni gerçekten seviyordu . Seviyordu . Seviyordu beni .
Yatakta doğrulup ayağa kalktım ve yatakta sevinçten zıplamaya başladım. Ne dediğimi ne yaptığımı  bilmiyordum.  Anılın odaya girdiğini bile fark etmeyecektim o beni cimcikleyene kadar .

"Rüya abartmıyor musun ? "

"Bilmemki ."

Bana biraz daha bakıp gülmeye başladı . Onu takmıyordum.  Benim düşünecek daha önemli bir meselem vardı. Ne yaptığı umurumda değildi . Taa ki telefonu çalana kadar . Zıplamayı bırakıp yatağıma oturdum. Bacaklarım ağrıyordu . Tabi o kadar zıplarsam olacağı buydu.
Anıl telefonunu sırıtarak açtı ve " Alo ? " dedi .
Karşıdakini dinleyip " Rüya mı ?
O çok iyi . Telefonuna bile bakamayacak kadar sevinçli . " dedi .
Ne diyordu bu ya ! Eğer biraz daha konuşsa söyleyecekti her şeyi . Kaşlarımı çatarak Anıl ' a baktım ve 'sus' işareti yaptım . Ama beni takmadı.  Demek şimdi de o beni takmıyordu ha ? Göstereceğim sana . Aklıma çok hain planlar geliyorken Anıl 'ın telefondakine söyledikleri ile  gözlerimi pörtlettim.

"Neden mi mutlu ? Bunun sevdiği Savaş var ya , pardon ya ne sevmesi sırılsıklam aşık olduğu Savaş var ya o da bunu seviyormuş işte ona seviniyor . Sevinmek ne kelime ya kuduruyor. "

Oha ! Çüş !  Yuh !  Anıl ya !

Gidip söyledi her şeyi telefondakine.  Bir dakika ya kimdi o konuştuğu kişi ? Yoksa annem miydi ? Aman Allahım!  Yandım ben . Hem de cayır cayır . Ya babamsa konuştuğu kişi ? Sı*tım demektir.  Ama nasıl söyler ya ? Ben ona güvenmiştim de söylemiştim.

Of koca bir off !

"Anıl kim o ? " dedim sinirli olduğumu belli ederek ama bana hiç bir şey söylemedi sadece sinsi sinsi sırıttı.  Gıcık ! Pislik !

"Seni istiyor Rüya . Sonun kötü olacakmış ona göre . "

Eyvah kesin babamdı ve yanında da annem vardı . O da duydu . Sonum kötü olacak .

Kaşlarımı yukarı kaldırarak " Yok  yok kalsın.  Rüya bayıldı falan de . Ne bileyim bir bahane bul Anıl . " dedim ve yatağımın içine girerek kafamı yastığıma gömdüm.  Uyu Rüya hemen uyu .

Anıl Üstümdeki  yorganı kaldırarak " Rüya ısrar ediyor . " dedi ve telefonu kulağıma dayadı.  Hayvan ya ! Kulak deliğime soksaydın telefonunu.

Derin bir nefes alarak " Alo ." Dedim korkak bir şekilde .

" Kızım seni geberteceğim ben . Aşk olsun ya ! Niye bana söylemiyorsun ? Bir de bana ya ! Bana neden söylemiyorsun?  Bak çok koydu bu yaptığın . "

Telefondaki sesi duyunca rahatladım ve derin bir "oh " çektim . Busemdi. Çok şükür . 

" Busem dur bir nefes al . Annemler zannettim ben de seni.  "

"Banane kim zannedersen et . Sen niye bana söylemiyorsun kız ? Ne biçim arkadaşsın?  "

"Busem  inan aklım başımda değil . Ne yaptığımı bilmiyorum kızım ben . "

ROMANTİK  PSİKOPAT   2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin