#5#

228 10 7
                                    

"Hiç bir şeyi anlamıyorsun Barış işte . "

Tek  kaşını  havaya kaldırarak benimle dalga geçer gibi baktı .

"Rüya susup dinleseydin belki boşu boşuna onunla konuşmamak için naz yaptığını anlardın ."

Barış 'ın dedikleri ile kaşlarımı çattım .
"Ben naz falan yapmıyorum . Hem sen nerden biliyorsun ki ? "

Barış 'ben bilirim ' edasıyla " Biliyorum çünkü o benim kardeşim ve evet naz yapıyorsun hanımefendi. "

Söylediğine karşı gözlerim fal taşı gibi açılırken " Kardeşin mi ? Savaş ? Savaş senin kardeşin mi yani ? " diyerek bir cevap vermesini bekledim.

"Aynen. Benim ikizim o. Ondan tam iki buçuk dakika büyüğüm.  " deyip yüzündeki tebessümle bana baktı .

Şaşkınlık içerisinde Barış ' a baktım .

"Şaşırmana hiç şaşırmadım. " Saçma bir cümle kurarak gülmeye başladı . Kendisi de fark etmişti herhalde saçma olduğunu . Bende güldüm ve " Adınız çok zıt . Birinizinki Savaş birinizinki ise Barış." diyerek yoldan gelip geçen insanlara bakmaya başladım.

"Evet öyle . "
Bir an Barış 'a dönüp baktım . Bana karşı  yüzünde ki gülümseme hiç eksik  olmazdı . Sempatikti ve ayrıca yalan söylememek gerekirse yakışıklıydı da. Ama ikizi yani odun Savaş , hayvan gerçi hayvan diyerek hayvanlara hakaret etmiş olurdum. Neyse birazcık abisine çekseymiş ne güzel olurdu . Ama yok o illa kızıcak , bağırıp çağıracak,  psikopat olacak yoksa olmaz onun için .  İçimden "Ayy gö*üm ." Diyip göz devirdim.  Barış bana bakıp " Ne oldu ? Ne aklına geldi de göz devirdin?  " diyip muzip bir şekilde güldü . Beni mi izliyordu bu ? Ayy ne güzel .

" Hiç. Eve bırakır mısın beni ? "

Kafasını olumlu anlamda salladı . Banktan kalktık  ve eve doğru yürümeye başladık .

***

" Başlatma şimdi tribine ! Beni dinleyeceksin kızım!"

Bir an Savaş 'ın sesiyle  uyandım ve sıraya gömülmüş başımı kaldırdım , sınıfta kimse olmadığını gördüm ve Savaş ' ın yüzüne  bakıp "Ne tribi ya ? Sen benim tribimi bile hak etmiyorsun be ! " tekrar sıraya başımı koyacakken Savaş kolumu tuttu ve beni ayağa kaldırdı .

"Ne yapıyorsun ya sen ? " diyerek çirkefleştim.

" Bana bak kızım  dinleyeceksin beni . Gaye'nin dediklerine bakma sen. O or**** lafları bir yerinden çıkarıyor . Tamam yanımda o vardı. Ama durum sandığın gibi değil  ."

Kafam karışmıştı. Nasıl sandığım gibi değildi ? Yanında Gaye varmış işte .

" Niye yanında Gaye vardı o zaman ? " diyip bir cevap vermesini bekledim ve aklıma bir soru daha takıldı . Gaye sevgili olduğumuzu da bilmiyordu. Savaşın platoniği olduğumu düşünüyordu.  Savaş 'ın bir şey demesine izin vermeden devam ettim." O kaşar bizim sevgili olduğumuzu niye bilmiyor ? Beni senin platoniği olduğumu zannediyor gerizekalı . Niye ona söylemedin?  Niye o bilmiyor ?"

Hiç bir şey demeden yüzümü inceliyordu.  Bu sinirimi bozmuştu. Niye bir şey demiyordu?  Niye Gaye yanındaydı?  Ve işi neydi ? Bunu ben değil niye Gaye biliyordu ? Niye ya niye ? Ben sevgilisi değil miydim ? Niye hiç bir şeyden haberim yoktu ?

"Şimdilik bunu bilmeni istemiyorum böceğim. "

Böceğim...
Bu kelimeyi bana ne zamandan beri söylemiyordu. Özlemişim demesini. Ve daha demin ben sesli mi konuşmuştum ? 
Neyse ya dile getiremeyip aklımdan geçirdiklerimi duymuş oldu en azından .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 26, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ROMANTİK  PSİKOPAT   2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin