~2~

105 7 2
                                    

Sabah uyandığımda yağmur yağıyordu yine.Ne çok yağmur yağıyo ya.Ama yağmur iyidir.
Hemen kalkıp üstümü değiştirdim.Evde pijamalarla dolaşıcak halim yok ya☺.
-"Anne?..Anne?"
Yuh ya o kadar erken kalktım birlikte kahvaltî edelim diye ama yine işe gitmiş.Babamda öyle.
Kahvaltımı yapıp televizyonun karşısına geçtim.Bu saatte de ne izlenir ki.Yeşim de Parise gitti.Defneyi mi arasam?Evet evet ariyim.Çalıyor çalıyor..Açması lazım..açıcak...Ya Defne açsana!!
"Ha alo Defne?"
"Ne var Yağmur?"
"Ne demek ne var?Arkadaşım değil misin?Özlediğim için arayamaz mıyım?"
"Yağmur çabuk ol ne diyeceksen de!"
"Kızım noluyo sana son günlerde ya? Dünde whatsapp da mesaj yazdįm mesajımı okuyup cevap vermedin?"
"İşim vardı"
"Ne işiymiş o öyle"
"Ya ben size niye hesap veriyorum!"
Telefonu suratıma kapattı.Noluyo bu kıza ya?Eskiden çok samimiydik.Neyse nasıl olsa ben öğrenirim.
Saat 3e geliyor
Ayyyyy patladım evde otur otur nereye kadar.Babamı arıycam bana ne.Bu günde işim var derse vallaha küscem.
"Alo baba müsayitsen şirkete gelcem"
"Tamam tamam gel"
İşte bu!☺Hemen hazırlandım.Anahtarı ve cep telefonumu cebime sıkıştırıp evden çıktım
_________________
Şu anda şirketin tam önündeyim.İçeri girdim ve babamı hemen karşımda gördüm.
-"Baba?" Deyip el salladım.Görmedi ya...-"Baba?"
-"Ahh pardon kızım dalmışım"
-"Hıhı"
-"Paran mı bitti ben hemen hesabına yatırım"
-"Baba se......"
-"Kızım sen geç odamda bekle beni"  ben de bişey demeden odasına doğru yol aldım.Odaya vardığımda hemen kendimi koltuğa attım.......
1 saat sonra..
Ay nerde kaldı bu adam.Hemen odadan çıktım ve sekreterlerin birine yaklaşıp babamı sordum.
-"Şey..ıı Burcuydu dimi?"
-"Evet buyrun ne istemiştiniz?"
-"Babamı gördünüz mü?"
-"Babanız?"
-"Evet Atıl Aksoy"
-"Atıl bey az önce çıktılar"
Neee?Resmen babam beni ekti.Genelde sevgililer ya da arkadaşlar bir birlerini ekerler ama benin babam beni ekti.
-"Nereye gitti peki?"
-"Toplantısı varmış"
Bişey demeden sinirle şirketten çıktım.
İnanamıyorum ya.Hemen telefonumu çıkarıp annemi aradım
"Anne!"
"Efendim canım kızım?"
"Babam beni ekti ya...bir şey demiyecek misin?..Anne?..Alo?"
Telefonu kapatmış.Al işte tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş. Sinirlerim biraz daha zıplamamış eve gitsem iyi olacak.
____________
Eve geldiğim gibi kendimi yatağa attım ve uyudum.
-18:00-
Çalan telefonumun sesiyle uyandım.Annem arıyordu.
"Efendim?" Sesim sinirli çıkmıştı.
"Sen beni aradığında şarjım çok az olduğu için telefonum kapanmış.Çok özür dilerim"
Ahh demek o yüzden kapatmış.Tamam annemi aff ede bilirim ama babama hala kızgınım.
"Anne bitmedimi işin çok özledim seni"
"1 saate evde olucam"
"Gerçekten mi?" Şaşırmıştım.Neden diye sorarsanız. Annem eve 8den önce gelmezdi şaşırdım.
"Evet kızım tamam ben şimdi kapatıyorum.Toplantıya giricem.Çok azıcık sürücek..sonra da eve gelicem"
"Tamam☺"
Ayy çok mutlu oldum..Ama bu babama olan kızgınlığımı unutturmadı.Kalkıp elimi yüzümü yıkadım.Kendime soğuk kahve hazırladım.Hep iyi geliyor.
Bir saat sonra
Kapı çaldı..Annem olmalı.Hemen kapıyı açtım.
-"Anne?"
Hemen boynuna atladım.
-"Ayy kızım alemsin sanki yıllardır görmüyorsun beni"
-"Öf anne ya..Yüzünüzü gördüğüm mü var?.Sabah çıkıp akşam geliyorsun"
-"Kıyamam ben sana"
Deyip o da bana sıkı sıkı sarıldı.Sonra içeri geçtik anneme de soğuk kahve hazırladım.
-"Telefonda bana ne diyecektin?"
-"Dur anlatıyım.Bu gün babamı aradım.Şirkete gele bilir miyim diye...Tamam dedi gel.Ben de gittim."
-"Ee?"
-"Babam onun odasına geçip beklememi istedi.Tam 1 saat babamı bekledim.Sonra baktım gelmiycek.Sekretlerlerden birine sordum.Babanız az önce çıktı dedi.Yani beni ekti"
-"Ben sorarım benim kızımı bekletmek neymiş"
-"Sen bi şey deme ben konuşucam."
Kahvelerimizi içtik annem yorgun olduğu için yatmaya gitti.Ben de babamı bekliyordum.......saat 8di.Birazdan gelir.Hah kapı çaldı.
Kapıyı açtım.
-"Nasılsın kızım?"
-"Bi de soruyor musun?"
-"Noldu benim prensesime?"
-"Baba kaç saat ofiste seni bekledim gelmedin."
-"Haaa...Unutmuşum kızım"
-"Ne demek unutmuşum.Ben senin kızınım ya insan kızını unutur mu?"
-"Kızım gerçekten özür dilerim.Biliyorsun işlerim çok yoğ..."
-"İş iş iş iş hep iş var senin hayatında baba!Yeter!İşin benden daha mı değerli..Benimle de işlerin kadar ilgilen baba!"
-"Kızım ama ben senin için..."
-"İstemiyorum ya.Benim sizin paranıza ihtiyacım yok,sadece ilginize ihtiyacım var!"
Deyip babama çarparak dışarı çıktım.Yağmur hala yağıyordu ama umrumda değil.
-"Kızım dur nereye?"
Yürüyerek sahile geldim.Göz yaşlarıma hakim olamıyordum.Defneye küs olsamda dayanamıycam arıycam.
"Defne nerdesin sana çok ihtiyacım var"
"Yağmur kusura bakma işim var"
Bi şey daha demesine izin vermeden suratına kapattım telefonu.Arkadaşım bile beni umursamıyor.Ben resmen acı çekmek için doğmuşum.Şimdi daha iyi anladım......

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 30, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşkın 50 tonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin