Güne pozitif başlayan insanları anlamıyorum.Bir kere sıcacık yatağından kalkıp bir tarafın buz bağlıya bağlıya okula gidiyorsun hayır yani ne kadar mutlu olabilirsin. Bide ben uyanınca katil bebek chucky gibi oluyorum.Sabahın sekizbuçuğuna ders koyan müdürün ailesinin ırzına geçiyorum. Güne nasıl mutlu başlıyayım diyordum.Neyse benim sıra arkadaşım var Okşan. Bunun ismiylede nasıl dalga geçtim şey ismi gibi Allah affetsin.Bunun hoşlandığı bir ergen vardı gitti söyledi ben senden hoşlanıyorum diye.Çocukta bayağı umut vermiş buna bir baktıkki çocuk iki gün sonra bir kızla çıkmaya başlamış bu arada hala bizimkiyle konuşuyor bide. Çıktiğı kızda nasıl çirkin fileli çorap giydirsen aha dersin travesti. Bizim Okşan da kıvır kıvır sarı saçları var renkli gözlü bayağı tatlı bir şey.Ben onun yerinde olsam dağıtırım sıraları hayvan gibi ağlarım.Ama bu geldi gayet sakin ''Olsun yinede içimde kalmadı.''dedi.Bende dedim nasıl bu kadar sakin kalabiliyorsun diye. Bu başladı güne pozitif başla gülümse,everene iyi enerji yay,bugün ne kadar güzel deyip kendini şartlandır cart curt. Belki işe yarar dedim gerildim gülümsedim aynaya baktım Allah belanı vermesin bu ney. Tipe bak. Sol yanağımda çicek desenleri. Sağolsun halam yastık kılıfımın kenarına dantel işlediğinde her sabah suratımda yastık izi. Moral bozmak yok devam tekrar bir gerildim uykum geldi.Ay şuraya beş dakika yüzüstü yatayım dedim popomda nasıl bir ağırlık nasıl bir şaplatma sesi.
-Neoluyor hala ya lazım o bana
-Kız kalk kör olmaya saat kaç oldu?İlla uyandıracammı? Kaçta yattın kim bilir bugün 10 dedimi yatıcan.Öglen oldu osura osura yatıyorsun.
Lan böyle pozitif gün mü olur ya.Bide nasıl acıyor popom koyunu kırpmadanmı attın cani karı.Halamın çenesini daha fazla çekmemek için hemen hazırlanıp çıktım. İşte bu kadar ne diye bağırıp duruyorsa beşdakikada hazırım
- Kız Gül kız nereye
Ne var hala ne bağrıyon ya balkondan sokağa
Kız üstünün hali ne?
Nevarmış üstümde diye kafayı bir indirdim gömleğimi giymişim kravatımı takmışım altimdada leopar desenli polar pijamam.Ayyyygerçekten bu ne yaa mal mıyım neyim ama ya. Gitim bir koşu eteğimi dolabimin içindeki enkazdan kurtardım. Kırışık ama bu ya neyse giyeyim bari dedim.Üzerimde fileleri çapraz ütülenmis gibi duran eteğimi giydim. Beremi takıp dışrarı çıktım. Ben çıkarken tabi halam eteğimi gördü.
Kız Allah canını almasın o eteğin haline orospu zili insan ütüler eşekk depmiş gibi o ne hal.
Halam beni tatlı tatlı uğurlarken aklıma Okşan'ın zırvalıkları geldi.Benim uyandığım sabaha uyansaydı hala pollyanna gibi kalabilirmiydi acaba?
Okula gelene kadar ayazda kalmış bekçi çükü gibi oldum. Erzurumda etek mi giyilir ya. Zaten havalanıp duruyor. Okul bahçesinde kimseler yoktu.Bende derslere pek meraklı değilim tabi gittim oturdum zili çalmasını bekledim. Soğuyu severimde Erzurumda da insanın sümüğü donuyor ya. Ben oturuken içeriye saçları önde bir kız girdi. Yüzü gözükmüyor diyede çıkaramadım. Kim lan o Samara gibi. Ay cidden saçları siyah tövbe. Lan bu Fadik. Koştum gittim yanınına önce görmemis gibi yaptı arkasında pıtı pıtı gelince yüzüme baktı ifadesiz. Yüzünde çürükler vardı dudağının kenarıda kıpkırmızı ağlmaktan gözleri şişmiş.
- Neoldu kız yüzüne
Yüzündeki donukluk gitti birden ağlamay başladı başını omzuma dayadı ağladıda ağladı. Kafasını kaldirdiğında buğulu buğulu bakıyordu. Bende ağlıcam kıyamam saçmalama kızı dahada cok üzeceksin ağlama ağlama komik şeyler düşün. Halamı donuyla görmüştüm dün dur onu düşüneyim ayy neydi o öyle birde sen kilolu insansın 59 yaşında bekar insansın dantelli giymek nedir hiç yakışmış mı? Bide baktım gülüyorum bayağı kız bana bakıyor salak salak. Ciddileştim hemen neolduğunu şimdi söyleyemezdi besbelli. Olsun ne zaman isterse o zaman söylesin. Yeterki ağlmasın bide halamın donunu niye düşünüyorum ağlıcağim zaman bir daha düşünmeyeceğim ya salıcam kendimi psikolojim bozuluyor düşündükçe. Kızın koluna girsene düşüyordu az daha.Fadik in koluna girdim birlikte sınıfın yolunu tuttuk. Hadi bakalım daha ne gelecek nu deli başıma. Dantelli don nedir hadsiz senin selülütlerin var belediye kazı çalışması gibi.Ayy...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüzgar Gülü
Teen Fictionİçimizdeki rahat ,seseri vurdumduymaz kız.. Evet işte o Gül! Başı beladan kurtulmayan meraklı cici ağzı bozuk.. Okurken kendinizi bulacaksınız. “İçinden geleni yap içinden geçeni söyle ve asla pişman olmaaa.Hataların seni sen yapar."