Đastin Bajker

660 26 24
                                    

Haj! Ja sam Đastin Bajker! Pevam kao devojka i peder sam. Juče su me prebili zbog toga što sam hvatao jednog geja za dupe. Naduo sam se kao žaba. Sutra imam nastup gde će biti 3 momka i jedna devojka, jebiga.

* Sutra*

U šminkernici sam. Stavili su mi crnu maskaru da mi istaknu oči. Sada mi neka ženska stavlja roze rumenilo. Uvek to radi, a ja hoću crveno! Počeo sam da plačem.

- Govno jedno, šta to radiš? - uzeo sam joj četkicu iz ruke i bacio je na pod.

- Šta se bahatiš? Pa nisam ti ja Petrovka pa da mi se dereš! - pljunula me je.

- Ko si da si, puši ga! - i ja sam nju pljunuo.

- Sedi dole da ne bih zvala Živku! - zapretila mi je.

- Neću da ćutim! Neću da sednem! - upiškio sam se.

- Živka! Živka!

* Baba Živka ulazi*

- Koji me kurac više zovete? Jebem vas više u dupe, ne mogu da varim od vas!

- Neće da sedi! - počela je da cmizdri.

- Neće, a? - podigla je štap u vazduh i udarila me po glavi. Ja se nisam ni pomerio. Koja debilka Živka, mnogo jako udara. Ponovo me je roknula u glavu. Ja sam se uhvatio za kurac jer sam znao da će tu da udari sledeće. Baba me je uhvatila za ruku i udarila po prstima najjače što može. OMG kako boli. Zatim je pomahnitalo udarala po gornjem delu nogu.

- Ne jedi govna i odmah sedi da ne bi dobio po kurcu! - brzo sam je poslušao. Nastavio sam da plačem.

- A ti Veselinka idi u pikču materinu, samo plačeš kao da si usrana! - Grbava je počela da kritikuje tu kurvu. JEAH!

- Idem ja a vi tu kenjajte koliko hoćete. - rekao sam nadmeno i izašao.

- A čekaj! Nisam ti stavila karmin! A senka? A ajlajner? - počela je vikati u prazno. Mene je bolela patka jer sam već bio dovoljno grozno našminkan zbog nje. Zašto ta cura uopšte ne voli crveno? Ušao sam u garderober i obukao gaćice i grudnjak. Znate, ipak treba negde da se stavi push up! Razmišljao sam i da odem na plastičnu operaciju i odlučio sam da to bude za par dana.

Pogledao sam na sat. OMG kasnim na nastup, ipak me tamo čeka mnogo vernih fanova! Brzo sam obukao roze majicu sa šljokicama i sličicom Winxica. To mi je omiljena. Izgledao sam kao da sam došao iz kontejnera a i tako se osećao. Smrdeo sam mnogo jer se godinu dana nisam kupao. Jebiga.

Izlazim na binu kad ono- jedna devojka i tri momka počinju da vrište kao nenormalni.

- Aaaaaa! Đastine, hoću da me jebeš! - vikao je prvi.

- Đastine Bajkeru, hoću tvoj potpis na mojim gaćama! - drugi je bacio usrane gaće. Konačno sam skupio muda da ih potpišem. Kad sam ih uzeo u ruke, video sam braon fleke. Pitao sam se šta je to. Liznuo sam fleku i shvatio da je to govno. Njam! Polizao sam cele gaće i bacio ih nazad.

- Čao, Đastine! Oćemo da te jebemo! - vikala je ona devojka.

- Grupnjak? - progovorio sam na mikrofonu.

- Da! - u isto vreme su odgovorili. Počeo sam pevati.

- Bejbe, bejbe, bejbe, ohhhhh! - zavijao sam kao devojčica.

- To, još falša!!! - vikala je devojka. Učinila mi se slatka pa sam se još više trudio da falširam. Imala je plavu senku na žutim očima i crveni karmin. CRVENOOO!


Ovo je prvi deo baba Živkine kolekcije priča za predspavanje. Đastinovih avantura če biti mnogo, pratite ih do kraja!



Ljubi vas baba Živka

Đastine, udaj se za MENE! / Đastin Bajker fanfictionWhere stories live. Discover now