¤1

15 1 0
                                    

Pov. Liam
Ik sta op. Vanavond moeten we naar Lou. Ze moet ons mooi maken voor een gala. Louis, Niall, Zayn en Harry slapen nog.

Ik ga naar beneden. Dan ga ik naar de brievenbus. Daar liggen een paar fanbrieven en rekeningen. Een krant en nog een brief voor Zayn.

Als ik terug binnen ben, ga ik naar de keuken. Daar zit Harry een kop koffie te drinken.

"Goed geslapen?"vraagt Harry. "Ja en jij?"vraag ik. "Nou Louis beweegt veel in zijn slaap. Waarom moest ik ook al weer een kamer delen met Louis?"vraagt Harry. "Ze zijn Louis zijn kamer aan het verbouwen. Hij heeft er nog geen bed instaan."zeg ik. "Mag ik de krant?"vraagt Harry. Ik gooi het naar hem.

Ik neem een tas en schenk er koffie in. Ik ga ook aan tafel zitten. "Liam. Kijk dit."zegt Harry. Hij geeft me de krant.

Ik kijk naar Harry. "Wat is hiermee?"vraag ik. "Ik herken het huis, Liam. Dat is het huis van de buren."zegt Harry in paniek. Hij staat op en loopt naar boven.

Pov. Harry
Ik loop snel de trap op. Ik ga naar mijn kamer en open zacht de deur. Louis slaapt nog. Ik neem snel mijn gsm en ik ga stil naar de gang. Ik sluit zacht de deur achter mij en ik loop naar beneden. Dan hoor ik de deurbel gaan. Dus loop ik daar naartoe.

Ik doe de deur open en ik zie daar mama en Gemma staan. "Harry. Heb je de krant ook gelezen?"vraagt Gemma. Ik knik. "Harry dat zijn niet onze buren."zegt mama. Ik neem ze mee naar binnen.

"Harry. Dat zijn niet onze buren. Die mensen wonen ergens anders in Londen."zeg mama. Ik knik opgelucht.

Pov. Liam
Ik lees het artikel nog eens zorgvuldig. Dan komt Niall binnen gestormdt. Hij loopt naar de koelkast. "Er is geen eten."zegt hij verontwaardigt. Niall neemt zijn gsm en belt iemand. "Paul! Eten is op! Ga naar de supermarkt!"roept Niall door de telefoon. "Maar..."mompelt Niall. "Ik ga wel."zegt Niall. Ik lach naar hem. Hij pakt zijn autosleutels en loopt naar buiten.

Het mysterieus meisjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu