YENİ OKUL

155 19 3
                                    

Buraya yeni taşındık ve bu da yeni okul ve yeni arkadaşlar demek oluyodu.Umarım bi kaç havalı tiple uğraşmam gerekmez diye düşünürken kendimi uykuya teslim ettim.

Sabah güneş gözüme çarpar çarpmaz annem aşağı kattan "Kahvaltı Hazır "diye bağırdı.Hemen altıma kot şortumu , üstüme beyaz dar bluzumu giyindim.Aynanın karşısına geçip saçlarımı yaptıktan sonra aynaya son kez bakıp aşağıya indim.

"Okulun ilk günü için heycanlı mısın? Umarım yeni arkadaşlarınla iyi anlaşırsın"diye konuşmaya başladı annem .

"Bilmem , belki biraz .Ama artık evden çıkmazsam okula geç kalıcam" diyerek topuklu ayakkabılarımı giyindim.Arabamın anahtarlarını alırken anneme "ilk iş gününde başarılar " diyerek evden çıktım.Okula önceden bakmaya geldiğimizden yolu kolaylıkla bulmuştum.Okul harika gözüküyodu ama gözüme biri çarpmıştı.Bütün kızlar etrafında toplanmış , resmen çocukla yatmak için kendilerini beğenirmeye çalışıyolardı.Hayatım boyunca en sevmediğim durumlardan birisiydi.Ben oraya bakarken çocuk birden bu tarafa baktı ve direk kafamı çevirip yürümeye devam ettim.İlk önce müdürün odasına gitmeliydim.

Odaya ilk girdiğimde çok tatlı , gülümsediğinde yanağında gamzeleri olan bi kız vardı ve sanırsam o da yeni gelmişti.Müdür:"Hoş geldin Lydia bu ders programın.Bu da dolabının şifresi.Ve bu da Allison.O Senin gibi okulumuzun yeni öğrencisi ve ilk dersiniz aynı, yani beraber gidebilirsiniz" dedi.Ve sonra ikimizde gülümseyip odadan çıktık.

"Meraba ben Lydia.New York dan geldim." Diyerek başladım konuşmaya...

"Bende Allison . Bizde babamla beraber buraya yeni taşındık.Seninle tanıştığım için çok mutluyum. Bilirsin okulun ilk günü havalı tiplerle falan kimse uğraşmak istemez." Gerçektende benim gibi düşünmesi hoşuma gitmişti.

"Bende senin gibi düşünüyorum.Ama biraz daha sohbet edersek derse geç kalıcaz.İlk dersimiz matematik.En sevdiğim ders.Bugün benim için güzel başladı."

"Gerçekten matematiği sevdiğine inanamıyorum."diyince ikimizde gülmeye başladık.

"Bunu ne zaman söylesem herkes aynı tepkiyi veriyo zaten.Sınıfa geldik ama ders başlamış olmalı çünkü içerden sesler geliyo ve kapı da kapalı."

"Öyleyse hemen girsek iyi olur .Ben kapıyı tıklatıyorum"dedi ve içeri girdik.

Öğretmen içeri girmemizi söyledi.Ve bize geçmemiz gereken yerleri gösterdi.Tam lafa başlıycağı sırada kapı çaldı ve bahçede gördüğüm , tüm kızların etrafında toplandığı çocuk içeri girdi.Msr T " Yine mi geç kaldın Stiles.Hem içeri geç ve otur " dedi. Kahretsin tam da yan sıramdaydı ve yamuk yamuk gülümsüyordu.Msr T :

"Lütfen kendinizi tanıtın" dedi. Ben ve Allison da kendimizi tanıttıktan sonra yerimize oturduk.Öğretmen bir soru sordu ve Stiles a kalkıp çözmesini söyledi.Stiles boş gözlerle tahtaya baktığında daha fazla dayanamayıp , kimse el kaldırmazken elimi kaldırdım ve

"Msr T izin verirseniz soruyu çözmek istiyorum" dedim ve başıyla beni onayladıktan sonra benim için kolay bu soruyu çözüp yerime oturdum ve Stiles teşekkür eden bi bakış yolladı.

Zil çaldı ve Allison ve bende hemen bahçeye gittik.Stiles da bahçeye gelmişti ve yine kızlarla konuşup duruyodu.Ben ona bakarken Allison konuşmaya başladı

"Birisi bugün sınıfta kahramanlık yaptı ha?" diye gülmeye başladı.

"hayır, yani ben sadece bilmiyorum. Kim o durumda olsa aynı şeyi yapardım . tamam mı?"diye bozuntuya vermemeye çalıştım.Daha sonra son derse girmek için vedalaştık.

Derse geç kalmıştım bi günde iki kere ...hadi ama. Laboratuarın önünden geçerken bi kol beni içeri çekti.Stiles karşımda duruyodu.

"Napıyosun sen? Zaten derse geç kaldım?" Diye çıkıştım. " Hadi ama neden benim için böle bi şey yaptın ?tabi ki her kızın istediği şey için" dedi ve dudaklarıma yapıştı . Geri gitmek için bi hamle yaptığımda beni daha çok kendine çekti ve daha sonra zor da olsa kurtulduğumda :

"Bi daha sakın bunu yapma .O durumda kimse olsa bunu onun için yapardım"dedim ve kapıyı çarpıp dışarı çıktım...

 BÖLÜMLERİ 3 YADA 4 GÜN ARALIKLARLA YAZMAYA ÇALIŞICAM...UMARIM BEĞENİRSİNİZ...YORUMLARINIZI BEKLİYORUM...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 30, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

REAL LOVE?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin