Ziua a contiuat si scoala s-a terminat (rima) .
Roxen merge pe colidor si iese in curte . Se gandeste cum o sa se descurce in astfel de situati si deodata ... BOOM ! Se isbeste de o fata cu o bluga pe cap . Roxen cade jos dar fata continua sa mearga si se pierde in multime . Vede o carte pe jos . Scapata de acea fata .
R:Hei !!! Ti-a cazut cartea !!!
Nimeni nu raspumde . Tatal lui Roxen ajunge cu masina in fata scolii si clacsoneaza : Bip Biiiiip !
Roxen ia cartea si o baga in rucsac .
Odata ajunsa acasa , Roxen se baga in camera si se uita in carte.
Era o carte ciuadata si destul de veche . Avea un scris bizar si o multime de desene cu oameni monstri . Roxen se intreba de unde are acea fara cartea . Roxen se uita cu atentie la fiecare coltisor si gaseste in coperta o harta a padurii .
A doua zi dupa scoala aceasta se duce la o vecina batrana si retrasa de restul lumii sa ii zica despre carte .
R: Ce crezi ca inseamna ?
B:Ies la suprafata ... dupa atata timp ???
R: Cine sa iasa si de unde ???
B: Monsti cu chip de om . Vezi tu copila ... cu mult timp in urma acest oras era un locas al monstiilor unde locuiau in pace pana cand ... oamenii i-au descoperit si i-au alungat intr-o fantana veche care ii duc in alta lume . Numai un monstu putea sa aiba cartea asta .
R: Fata aia !!!
Roxen ia cartea si se duce acasa.
A doua zi o vede pe fata cu bluga
?: Tu !!! Imi ai cartea ?
R: Da. Si stiu ca esti monstru.
Fata o ia la fuga si Roxen dupa ea . Intra in padure si Roxen ii pierde urma la o fantana . Roxen sare in ea .
R: O DOAMNEEEE !!!
Ea ajunge intr-o padure ciudata si o vede pe fata si alearga dupa ea pana la un munte .
R: Te-am prins !!!
Roxen a apucat-o de mantie si a tras-o de pe fata . Roxen era uimita de ceea ce vede :
O fata inalta cu ochii albastrii , parul alb ca zapada si lung , doua coarne albastru deschis , o coada lunga si doua aripi uriase ca de dragon . Era tanara .... cam de varsta lui Roxen .
R:Ce esti ???
?:Un monstru cu chip de om ... Te rog nu imi face rau !!!
R:Nu te-as ranii . Eu sunt Roxen ... Pe tine cum te cheama ?
J: ... Jinx .