Příjezd

4.1K 140 1
                                    

Charlie byl velice nervózní. Bella se ho snažila uklidnit, ale moc jí to nešlo. ,,Neboj bude určitě milá." Charlie Bellu neposlouchal. Pořád seděl u okna a vyhlížel je. ,,V životě jsem ji neviděl. Od doby co se  David oženil s tou ženskou jako by se po obou slehla zem a najednou mi zavolá a potřebuje pomoc, mohl vysvětlit proč teď a proč s námi nechtěli tak dlouho mluvit." Bella se pousmála a snažila se Charliemu zvednout náladu, ale marně. Seděli u stolu a mlčeli. ,,Bude tu zase někdo s tebou, alespoň se nebudeš cítit sám." Snažila se o komunikaci Bella. ,,Nebudeš to, ale ty." odpověděl a zase vrátil pohled do okna. Bella nevěděla co má dělat, protože Charlieho teď nic kromě náhlého příjezdu příbuzenstva a její svatby nic nezajímalo . Dívala se na zem, z okna, nebo do stropu. Po dlouhé době ticha uviděli přijíždět nádherné auto, které zastavilo u jejich domu. Bella s Charliem se podívali na sebe a šly se rychle podívat ven. Z auta vystoupil vysoký chlap asi okolo 40 let byl to David. ,,Ahoj." pozdravil je a šel blíže k nim. ,,Charlie. Jak se máš? Vidím že máš krásnou dceru. Naposled si pamatuji když byla ještě malé miminko." Bella se podívala se na Charlieho který se zrovna nadšeně netvářil. David se podíval na Bellu, když zjistil že s ním Charlie asi mluvit nebude. ,,Bello moc ti to sluší, už je z tebe krásná žena, slyšel jsem, že jsi zasnoubená, blahopřeji. Ten kdo tě dostal je šťastný muž." Usmála se, pozdravila a poděkovala. ,,Proč si mi nikdy nepsal a ani nevolal? A teď najednou se objevíš jako by se nechumelilo a chceš pomoct." vyjel Charlie, který byl konečně schopný slova. Bella do něj šťouchla že to není slušné a vyhlížela, kdy vyleze sestřenka z auta, aby jí konečně spatřila. ,,Promiň mi, vím že jsem udělal velkou chybu,ale zřejmě jí už nevrátím." provinile odpověděl David Charliemu. ,,To nevadí jsme rádi, že jsi se přijel podívat a že bude s námi trávit čas tvoje dcera." změkl Charlie a David si teď uvědomil proč tu vlastně je. Otočil se k autu a když nikdo nevycházel šel k němu a otevřel dveře, aby si asi vystoupila. Chvilku se s ní bavil, ale Bella i Charlie nic neslyšeli. Vypadalo to jako by se spolu hádali.Když přestali opatrně vylezla ven. Nebyla vyšší než Bella a nebyla ani starší. Měla dlouhé černé vlasy zadělané do culíku. Nevypadala že by nadšením skákala, byla spíš skleslá a zřejmě i dost naštvaná. ,,Tak tohle je Elonie." Nezvedla ani hlavu, aby se na ně podívala. Oči měla zakryté slunečními brýlemi. David se zamračil. ,,Elonie pozdravíš svého strýčka a sestřenku Bellu. Těšili se na tebe." zvedla tedy hlavu a stručně řekla: ,,Ráda vás poznávám." a sklonila zase zrak. I když to neznělo vesele měla velice příjemný hlas. ,,Půjdu si pro zavazadla." otočila se a šla zpět k autu. ,,Počkej pomohu ti." vykřikl Charlie a vzal jí kufr. ,,Díky, strýčku jsi velice laskavý." poděkovala a trochu se na něj pousmála. Vzala si tedy batoh a tašku. ,,Potřebuješ ještě s něčím pomoct?" zeptala se Bella starostlivě, ale Elonie zavrtěla hlavou. David s Bellou zůstal venku. Charlie odvedl Elonii do domu. Vedl ji nahoru do pokoje nedaleko Belliného. Malý pokoj s jedním oknem. Byla zde postel a skříň. ,,Budeš bydlet tady. Vím že to není nic moc."Rozhlédla se po pokoji. ,,Děkuji. Je pěkný. Pudu se ještě rozloučit s otcem." vyšla z pokoje a po schodech sešla zpátky kde si Bella s Davidem povídaly o Edwardovi. ,,Tak co princezno líbí se ti tu." zeptal se David. Kývla. Pohladil jí po vlasech a políbil jí na čelo. ,,Užij si to tady, brzy si pro tebe přijedu a uděláme to co jsme ti s mámou slíbili." ,,Můžu si s tebou na chvilku promluvit Charlie?" podíval sena přicházejícího Charlieho. ,,Určitě." kývl a šel s ním k autu. David mu něco dal a potom ještě zamával Belle a Elonii. Nasedl do auta a vyrazil. Elonie mu mávala. ,,Tak co máš hlad?" zeptala se Bella. Elonie, ale zavrtěla hlavou že ne. Otočila se a odešla do pokoje který teď patřil jí. Bella šla taky dovnitř, protože ona hlad měla. Něco si vzala z ledničky a posadila se ke stolu. Nechtěla aby tam Elonie byla sama a tak šla za ní. Zaťukala na dveře jejího pokoje a vešla. ,,Tak jak se máš?" zeptala se jí Bella, protože jí nic lepšího nenapadlo. Elonie seděla na posteli. Zvedla hlavu a sundala si brýle. Bella spatřila její oči. Byly zářivě sytě modré. Nikdy takové oči neviděla. ,,Nikdy jsme se neviděli, ani se neznáme a ty se mě zeptáš jak se mám?"dívala se na ni, ne moc přátelským pohledem. Bella ztichla a otočila se, že odejde. „Není mi zrovna nejlíp, když nesmím být doma." pokračovala Elonie. „Chápu tě i pro mě to bylo těžké." Bella zůstala. „Kolik pak ti je?" zajímalo Bellu. „Patnáct." vypadala na svůj věk. „Čteš ráda? Nebo co ráda děláš?" Elonie se na ni usmála. „Kreslím a ty? Ráda asi čteš že?" Bella kývla.  „Co bys chtěla podniknout?" zeptala se Bella. „Hmmm.Nevím, ale asi si první vybalím." rozepnula kufr a Bella jí nabídla svou pomoct. Když vybalovaly tašku všimla si Bella něčeho co jí bylo povědomé. Narazila na její kresby. Jedna kresba vypadala jako znak který nosili Volturiovy. Otřásla se. „Líbí se ti?" zeptala se Elonie, která si všimla že se ne něj Bella dívá. „Je to zajímavá kresba." odpověděla Bella. „Někdo tu zná upíry." zasmála se. Bellu ale zamrazilo. „Podle čeho si to nakreslila?" zeptala se Bella. Elonie se zamračila a sklopila zrak. „Jeden muž mi donesl jednou knížku kde se vyprávělo o rodu který se nazývá Volturiovy. Prý jsou to hlavní upíři. Něco jako vládci, kteří určují pravidla." Belle se udělalo špatně. Elonie taky zná ten svět? „Řeknu ti, ještě ze neexistují jinak bych litovala ostatní upíry že mají tak krvelačnou vládnoucí dynastii." Bella si oddechla. Elonie o tom světě asi ví ale neví že je skutečný. Vybalily všechny věci a uklidily je do skříně. „Chceš se jít projít ven?" navrhla Bella. Elonie souhlasila. Sešli dolů. ,,Půjdeme se projít ven." oznámila Bella Charliemu. ,,To se asi zdržíte." odpověděl a ukázal ven kde čekalo překvapení. Edward právě přijel před dům. Bella vyšla ven a pozdravila ho. Edward jí též pozdravil a políbil jí. ,,Tak co jak se máte budoucí paní Cullenová." zasmáli se. Chvíli se bavili než ho Bella vzala dovnitř aby ho představila Elonii. Edward si okamžitě Elonie všiml, hlavně jejích očí. Bella je představila. „Tak tohle je Elonie moje sestřenka, jak jsem ti říkala a tohle je Edward." Edward byl zaražený. „Ráda tě poznávám." řekla svým příjemným, ale tichým a nedůvěřivým hlasem Elonie. „Já tě též. Doufám že budeme přátelé." v Edwardově hlasu znělo cosi podezřelého. „ Elonie nechceš se seznámit s Edwardovou rodinou?" zeptala se Bella, protože měla jet k Cullenovím a zapomněla na to, Elonie kývla. Vyšli ven. Edward otevřel dveře Belle a potom Elonii. Nastartoval a jeli. Bella se bavila s Edwardem. Elonii to nezajímalo, dívala se ven. Snažila se nemyslet na otce jak jí opustil.





Neznáš mě Bello!(twilight)Kde žijí příběhy. Začni objevovat