~BÖLÜM 1~

121 8 0
                                    

Başlıyorum... inşallah beğenirsiniz...

Bugün hava çok sıcaktı... herkes dışarıda yeni transfer öğrenciyi beklemekle meşguldü. Chanyeol sehun ve Kris' le dışarıda oturuyorlardı, dev sinir olmuşlardı sonuçta klasik transfer öğrenciydi onlara göre çok fazla abartıyorlardı... zil çalmışdı ve herkez sınıflarına geçmiş öğretmenin girmesini bekliyorlardı, Chanyeol başarılı bir öğrenci degildi hata hiç başarılı bir öğrenci değildi... bu yüzden derslerde hep uyur zil çalıncada Sehun ve Kris' in yanına yada onlar Chanyeol'un yanına gelirlerdi... hoca içeri girdiğinde . Hoca yeni transferm öğrencisine kendisini tanıtmasını söyledi transfer öğrencide hocanın dediğini yaptı. "Herkese merhaba benim adım Baekhyun.buyun baekhyun iyi gecinelim" demişti. Chanyeol adeta büyülenmişti kumral saçlarına, kahverengi gözlerine, beyaz tenine adeta büyülenmişti. Chanyeol ders boyunca baekhyun'a bakmıştı...
****************************

Tenefüs zili çalmıştı, herkes yemekhaneye inip yemek yiyorlardı. Baek herzamanki gibi yemeğini yanlız yiyordu kendini bildi bileli hep yemeklerini yanlız yerdi ve bundan dev nefret ederdi. Baekhyun yemeğini yerken yanında bir sıcaklık hiseti ve hemen yanına baktı bir çift sulu göz ona gülümsüyorlardı, bir dakika baek o çocuğu bir bambiye benzeti. Çok şirin görünüyordu. Bambiye benzeyen çocuk konuştu "Merhaba benim adım Luhan. Tanıştığıma memnun oldum." Demişti ardından Baekhyun'da konuşmaya başlamıştı. "Merhaba benim adım da Baekhyun. Bende Tanıştığıma memnun oldum" demişti ve yemeklerini yemeye başladılar. Baek açıkçası mutluydu çünkü yanlız başına yemek yemiyordu . Yanlız yemeği sevmezdi çünkü kendisi küçükken ailesi iş için her zaman yurtdışına çıkarlardı ve kendiside hizmetcilerle evde tek başına kalırdı. Veli toplantılarına bile babasının görevlendirdiği adam gidiyordu çünkü babası - annesi çok mesguldu. Hadi ama Baek bunu yiyecek kadar aptal değildi. Bir aile ne olursa olsun çocuğuna zaman ayırmalı çünkü çocuğunu sevgiyle büyütmelilerdi bu onun felsefesiydi...

Arkadaşlar merhaba çok kısa oldu biliyorum. Diğer bölümleri uzun yapmaya çalışıcam... Bu bölüm hiç içime sinmedi neyse. Oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin... herzaman mutlu olun ........

Kapak için EXO Ficler & kapak Tasarımları'na teşekkür ederim. ..

♧İDDA♧| BaekYeol |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin