Untitled Story Part

108 7 5
                                    

I dok sjedim ,zamisljeno gledam u tackicu na prozoru, prolaze mi kroz glavu zvukovi papuca kako se penje njima uz stepenice. Mislim da nikad necu da budem sretna. U minuti sto puta odustanem, i sto puta stavim tacku na to da cu krenuti ka boljem..pa se opet vratim na ono,da je zapravo ovo moj zivot. Klimava sam osoba, i zato sam odlucila sve napisati u dnevnik.Ako mi nesto bude,neko ce ga pronaci. Narednih 5 dana sam ga pratila, trijezna i svoja, tik-tak i orbit bombonice umjesto sarenih tabletica. Nije bilo lako. Nekad bih skoro pala,ali sam se trudila. Cini se da je poceo da mi vjeruje. To znaci da sam bez rijeci trpila onu njegovu "muskost" koja mu navre u kasne sate. Sinoc, petu noc, bilo je drugacije. Zakljucala sam se u kupatilo i lupao je, ne znam kako nije razbio vrata,iako sam ocekivala sve najgore po sebe. Moje tijelo se umorilo od njegovog siljenja i pokazivanja sta moze. Pricali smo,vrata su bila izmedju nas. Otvorio mi se,prvi put nakon nekoliko mjeseci. To je bilo otprilike ovako. Kad je imao 7 godina, ocuh je njegovu mamu svaku drugu noc silovao i tukao. Mama bi me u 7 istusirala i zakljucala u ormar,a ja bih gledao kroz rupice sta se desava. I na sve to,imao je 4 narukvice koje su suskale svakim pokretom. Kad god bi udario mamu, narukvice su zasustale. Eto odakle meni papuce" rekao je. Najezila sam se. Otkljucala sam vrata misleci da se smeksao i da cemo zajedno leci,kad ono..vidjela sam bijes. Ono sto je ispricao ga je razbijesnilo toliko jako da kad sam krenula opet zakljucati vrata, odgurnuo ih je i ja sam udarila glavom od kadu..ostala sam tako lezeci . Ne znam za koliko sam se probudila, znam da sam bila svezana a ispred mene spaga bijela, i na spagi slike zakacene stipaljkama. Od prve do sedme..svaku sam pogledala. Cinilo se jezivo. Masnice krvave, na drugoj plave na trecoj nateceno...
-Ovako je izgledalo tijelo moje mame,a uskoro ce i tvoje. Sapnuo mi je lizajuci mi uho.. Skamenila sam se u jednom trenutku,a u drugom sam pocela vristati plakati,preklinjati ga,govoriti mu svijetlije stvari..uzeo je mali nozic i u predjelu stomaka i kukova nacrtao mi 4 polovicna kruga, kao slovo c, da, ocuhove narukvice. Krv mi je isla a on je pricao sa mnom kao da prica sa ocuhom, "hajde pi*ko,sad pomjeri ruku da cujem te narukvice,odsjeci cu ti je..hajde..sta stojis.." Nisam znala sta da radim. Zatim je uzeo kais koji mi je stegao oko ruke, i vukao je, kao da zeli da je otkine.Ruke su mi bile svezane,podignute ka gore,a on ih vuce dole..ne zna se sta vise boli. Vrisnula sam jako,mozda dvi minute i odjednom otvorim oci i probudim se u bolnici. Iz lezeceg polozaja presla sam u sjedeci i pocela gledati svoje tijelo..istina, vidjela sam cijelo tijelo zamotano, przilo me je i ruku u gipsu..
-Probudila si se. Neko ti je pokusao iscupati ruku, a zatim te zivu zapaliti, da li znas ko? Upitao me mladji doktor dok je ulazio u sobu. Sutila sam i dodirivala ruku, pokusavajuci se ne prisjecati svih detalja..
-Ne znam,sigurno mi je palo nesto zapaljivo,pa sam se i udarila u ruku, odgovorila sam, a oci pune suza. I okrenem se na drugu stranu, placuci. Ostala sam 3 dana u bolnici i kad sam smogla snage,prvo sam trazila svoj dnevnik.. Isti doktor je obecao da ce mi ga naci.
Kao sto je obecao, otisao je potraziti moj dnevnik,ali ga nije nasao,izgorio je sa ostalim stvarima. Koliko ruzan osjecaj kad znas da ti je jedini dokaz -spaljen. Na punu podrsku i nagovor doktora, koji mi se cinio kao moj princ iz snova, ja sam prijavila njega..ne znam vise kako da ga nazovem,jer mi je zbog svojih privatnih ili poslovnih stvari unistio zivot. Kad sam ga prijavila,rekli su mi da nep postoji niko sa tim imenom i prezimenom koje sam dala, i da je vjerovatno umro.. Bila sam sumnjiva ali sam pokusala ne dramiti..sve dok me jedne noci nije posjetii s prijetnjama da ce me ovaj puz dokrajciti ako progovorim ijednu rijec. Bilo mi je tesko.nisam znala kome da se obratim jer svi misle da je mrtav. Pa sam opet odglumila da mu vjerujem i da padam na njegove lazi. Ovaj put sam definitivno pobjedila. Imala sam rezervni plan sa doktorom koji je uspio, on je sad gdje treba da bude a ja sam nasla princa o koje sam mastala budeci se 5 mjeseci u paklu.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 18, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Odvikavanje2Where stories live. Discover now