SEVİPTE TERKEDEN BEN SEVDİM DEMESİN.seni başkalarının kollarında dans ettirecek şarkı benim cenaze marşım olsun... ha unutma sana halen sevgi duyuyorum ama artık oda HAYVAN SEVGİSİDİR serap.
CıtırLara BakaLım LafAtaLım OlMuşLarı seceLim Can YakaLım
Fırtınanın Şiddeti N e Olursa Olsun Martı Sewdiği Denizden Asla VAzgeçmezzzz
Sevqimin Kıymetini Bilmeyeni Yokluqumla Terbiye Ederimm...
Sevqimin Kıymetini Bilmeyeni Yokluqumla Terbiye Ederimm... (biz ölümü qöze aldıkda yanımıızda kimi qötürcez onu düşünüyoruz..)
KOLLARIMDA ÜÇ BEŞ JİLET YARASI O DA GİDEN SON KAHPENİN HATIRASI
herkez sevebılır ama serseriler asla cunku mekan bızım cadde bızım serseri
maksat sevgili uğruna ölmek değil uğruna ölünecek birsevgili bulmaktır
yaşamın karanlık yollarında senle yürümek isterdim durmaksızın
seni sevdiğimi bir bilsen her gece içiyorum efes bilsen
DerDi oLaNı DinleriM, DerdiM VarSa DerDe YoL aÇaNı SileR GeçeriM..!
H!Ç B!R KIZ H!Ç B!R ERK3G3 BOYUN 3YM3Z H!Ç B!R 3RK3K B!R D@WLA GÖZ Y@ŞIN@ D3YM3Z !!!
yoku$u ben ciktim yol senin olsun zehiri ben ictim su senin olsun bitane sen buldun bi tanede ben buldum haberin OLSUN!!!
bu da sana kapak olsun...
Eskiden uğruna dünyaLarı yakardım,şimdi bir K!BR!T bile çakmam.
SUSKUNLUĞUMUZ KORKUMUZDAN DEĞİL CESARETİMİZDENDİR
Sevmek bir cay gibi sevilmekse şeker bizim gibi garibanlar cayı şekersiz icer???
hani gözler vardır. sözleri anlatır.hani sözler vardır. gözleri anlatır. birde ASK vardır. seni anlatır..
sen dünyada herhangi birisin;ama herhangi biri için dünyalara bedelsin. suçun seni sonsuza kadar sevmem.cezan ise bunu sonsuza kadar bilmemen.
sokaklarda müzik çalma wurulursun gece trenlere binme kaybolursunne zaman ararsan ara başıma taç olursun sen benim eski degil eskimeyecek kadar değerli dosttumsun
YÜREĞİNİN ÇÖLLERİNE NEHİR SAÇLARININ TELLERİNE ESİR OLDUM. BENKİ ASİ BOYUN EĞMEZ BEN Kİ ÇILGIN SÖZ DİNLEMEZ SENİN İÇİN HEMDE KAÇ KEZ YAŞLAR DÖKTÜM İNANMADIN. BAKMA BEN SANA COK KIYMET VERDİM AĞLATTIN İNLETTİN BEN YİNE SENİ SEVDİM KENDİNİ BULUNMAZ İLAHMI ZANNETTİN. SENİDE BIRAKIP GİDENLER OLUR SENİDE TERK EDİP GİDENLER OLUR KAHBECE SIRTINDAN VURANLAR OLUR SENİDE TERK EDİP GİDENLER OLUR...
Alı$ma ßana Ne Yapacağım ßeLLi oLmaZ ßenim. ßuqün Varım, yaRın ßirden yOk oLurum.. Dokunma ßana! Kapanmamış YaraLarLa doLuyum, 1 yarada sEn açma..Sevme ßeni! yOgun duYquLaRimda kayßoLurSun, tutuştururum. iSteme ßeni! yaSakLarLa boguşursun.EnqeLLerLe doLuyum.
ÇôZmeye CaLIşma Sakın...Kessem kaç intihar akar bileklermden...
Assam kendmi verecek son nefes kalmşmıdr bnde
Atsam kendimi düşecek kadar ağır mıdır bedenim?
İçi gazla dolmuş bir balon gibiyim
Bu gece kanayan gözlerimi çıkarıp kaldırasım var
Bu gece kanımı dondursam?
Kalbim çürümüş içindeki her şey kokmuş buruşmuşken
Akbabalar bile suratını çevirirdi!
Kalbimi eskisi gibi attıracak kimse yok mu?
UzaK DuR YaKıNıMa..Bu MesaFe Beni BoZaR.. kimseLeR
YaNaŞMaSıN..YaLnızLık PayLaşıLmaZ..Biz kimleriz diye sorma, biz hayata bosvermislerdeniz. Bize hayat nedir diye sorma, biz hayat deryasinda yüzenlerdeniz. Bizi arama lüks meyhanelerde ,biz dost sarabı icenlerdeniz.Bize dost, arkadas nedir diye sorma, biz onlar için ölüme gidenlerdeniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cool sözler
RandomBen 2. Admin Bu benim kitabın yeni editlerini ben yapacağım umarım seversiniz kitap istekleri için pm alınır -bir dahaki kitabım hayal etmelerle ilgili olacak sırasıyla Bts Exo Big bang olacak tepkiler ile ilgili✌️✌