Merhaba arkadaşlarr! Bu bölüm uzun olmadı ve çok aceleye geldi.Daha çok tanıtım bölümü oldu diyelim.Eğer ilgi gelirse devamını da yazarım :) kurguyu az çok oluşturdum .
Vote ve yorumlarınızı esirgemeyin.
"Hadi koş hadi!"
O gittikçe daha da hızlanırken benimse ayaklarım birbirine dolanmış yere yapışmıştım.
"Canım acıyor!"
Serra oflaya oflaya yanıma gelip beni kaldırdı.
"Koca bebek."
"Sana ben spor yapamam demiştim."
Gözlerini devirdi ve telefonunu çıkarıp bir numara tuşladı.
"Kimi arıyorsun?"
"Bizi almaları için arkadaşlarımı arıyorum."
Bu yorgunlukta yürümek istemediğim için kabul ettim.Ben yerimden kalkmaya üşenen bir insandım!
Birkaç dakika sonra önümüzde siyah bir araba durdu.Serra malının iteklemeleriyle arka koltuğa bindikten sonra önde iki çocuğun olduğunu gördüm.Bizim yaşıtlarımızdalardı.Yani 17-19 arasında gibilerdi."Selam güzeller."
Serra boş boş gülüp "Selam." Dedi.Bu kız erkekleri etkileyebilmek için her yola başvururdu.Sevmediğim en kötü huyu erkeklerle arasının tek geceden ibaret olmasıydı.
Ben gözlerimi yola dikerek cama başımı yasladım.İnsanlarla aram iyi değildir.
"Bildiğim güzel bir otel var,oraya gidebiliriz."
Kaşlarımı çatıp görebilecekleri bir şekilde ortaya geçtim.
"Neden otele gidiyormuşuz?"
Arabayı süren çocuk sarışındı ve su yeşili gözleri vardı.Diğeriyse esmerdi.
Sarışın olan(Adı Arasmış) yoldan gözünü ayırıp bana döndü ve 32 diş sırıttı.İtiraf etmeliyim ki gülüşü güzeldi.
"Bir soru sordum?"
"Eğleniriz diye düşünmüştüm."
"Biz bir yere gitmek istemiyoruz.Şu sokağı geçince ineriz."
"Kendi adına konuş Hayal." Serra'ya iğrenircesine baktım.
Bir hışımla tekrar eski yerime otururken Aras yine sırıtmıştı.Diğer çocuktan hala ses yoktu ama en az Aras kadar piçtir diye düşündüm.
Söylediği otele geldiğimizde ilk önce ben indim.Aras arabayı kilitleyip yanımıza geldi.
"Acelecisiniz." Bu çocuğun sırıtmadan söylediği tek kelime yok muydu ?
"Yürü Serra gidiyoruz." Serra'nın kolundan tutup çekmeyi denedim ama gelmedi.
"Ben kalsam daha iyi olur.Yarın görüşürüz."
"Ne halin varsa gör."
Esmer çocuk Serra'yla otele girerken Aras yanıma yaklaştı.
"Sende gelseydin."
"Biraz daha sırıtırsan öyle bir yumruk atacağım ki o dişlerin hep dökülecek."
Tabi ki dinlemedi.Tekrar güldü.
"Kaşlarını çatınca çok komik görünüyorsun."
Refleks olarak kaşlarımı çatmayı bıraktım.Bir adım daha atarak aramızdaki mesafeyi kapattı.
"Böyle masum masum da bakma.Yoksa seni zorla otele girdirmek zorunda kalırım ."
Yanaklarım istemsizce kızarırken o tekrar sırıttı."Utanırmışta."
Zengin çocukları ne olacak?
Hiçbirşey demedim.Sadece arkamı dönüp gittim.Bakıyor mu diye kontrolde etmedim ama uzunca bir süre baktığını hissedebiliyordum.