Çocuktan farkın yok.

42 12 0
                                    

Yeşil gözlerim,uçlarına doğru rengi sarıya dönen kahverengi-uzun saçlarım.Kendini anlat deseler bunları derdim.Kendimi pek tanımam.Tanımalarına da izin vermem.Gizli,anahtarı kaybolmuş bir sandık.Dışı dikkat çekmiyor ama içini görmek için yanıp tutuşuyorsunuz.

Kapı ısrarla çalarken gelenin Serra olduğunu düşündüm.Başka arkadaşım yoktu.Bir annem vardı sadece.Birde "Baba" demem gereken bir adam.Bana yaptığı bir babalık yoktu ama her hafta telefonla görüşmem gerekiyordu.Nedenini bilmiyordum ama ona kafa yoramayacak kadar bitkindim.

Kapıyı açtığımda tahminimde yanılmadığımı gördüm.

"Selam."

"İçeri gelsene."

Serra geçip oturdu.Üzerinde anlamadığım bir durgunluk vardı.

"Hayal ben sanırım aşık oluyorum."

"Ne?" Kahkaha atarken Serra sesini çıkarmadı.Halı desenlerini inceliyordu.

"Dünyadan Serra'ya !"

Serra bana baktı.Hiç olmadığı kadar masumdu.

"Ciddi değilsin?"

"Ciddiyim.Şimdi sende iyi bir arkadaş olup kim olduğunu sorsan?"

Ben birşey demeden devam etti;"Aras."

~~~
"Çok güzel oldun."

Beni birazdan boğacak elbiseye baktım.Katilimi üzerimde taşıyordum.

"Beş dakika sonra aşağıda ol."

Serra kapıyı çekip odadan çıktı.Onunla beş yıldır arkadaştık.Bu yaptıklarına katlanmamın tek sebebi birlikte geçen hatrı sayılır yıllarımızdı.

Elbise bana göre çok beyazdı.Her zaman siyah giyinip dikkat çekmemeyi severdim.Ayrıca çok kısaydı.Tam da Serraya göre bir elbiseydi.

Saçlarımı dünden ördüğüm için dalgalı ve iyi gözüküyordu.Dudağıma biraz parlatıcı ve kirpiklerime hafif rimel sürdüm.Hiç değişmeyen makyaj anlayışım...

Aşağı inip dış kapıyı açtım.Açıkta kalan bedenime çarpan keskin soğuk titrememe sebep oldu.Bu gecenin bir an önce bitmesini diledim.

"Buradayız Hayal!" Serra ve yanındaki esmer çocuğa doğru yürüdüm.Bu Aras'ın yanındaki çocuktu.

"Haydi daha fazla üşümeden binin."

Arka koltuktaki yerimi aldığımda başımı cama yasladım.

Önde oturan Serrayı dürtüp fısıldadım."Neden bu çocukta geliyor?"

"Yalnız kalmanı istemedik."

"Aras bu kadar düşünceliyse neden bizi alan o değildi?"

"Mızmızlık yapma hayal."

Deniz kenarındaki parti alanına geldiğimizde buranın daha da soğuk olduğunu anladım.Ayağımdaki topukluları mecburen çıkarıp kumda yalın ayak yürüdüm.Serra'yı soğuk etkilemiyor gibi görünüyordu.Benimse her hücremi ele geçirmişti.Yabancı bir müzik yüksek sesle çalarken çoğu kişinin alkol kullandığını gördüm.

"Ben biraz dolaşacağım."

Serra onaylar bir şekilde kafasını sallayıp kalabalığa karıştı.Muhtemelen Aras'ı bulacaktı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 01, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BIR NUTELLA'NIN IKI YARISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin