Eu:Hello everyone! Astazi merg in Alba Iulia dar nu-i bai pentru ca facem provocarile in masina! Azi voi prezenta eu tot capitolul.Sa incepem!
Connie: Sasha da-ti piciorul de pe fata mea!
Jean: Unde e telefonul meu?
Eu: Incepem?
Ceilalti: Da.
Eu:Bun.Connie du-te la un club de noapte pentru gay si danseaza cu unul.N-avem cum sa te ducem la un club dar poti sa dansezi cu un gay.Armin danseaza cu Connie.
Armin: De ce eu?
Connie: Pentru ca semeni?
Armin: Are you serious?
Connie: Yeah.
Eu: Let's dance!
Dupa cateva ore de dans
Connie: Nu mai pot! Pauza!
Eu: Te cred.Fa-i pe plac lui Mara.Yeey!
Connie: Ce?! Ugh..Fie..Ce vrei?
Eu: Stii tu ce..~ *Poker Face*
Connie: Nu-ti dau tableta!
Eu: Na-a-a,trebuie sa-mi faci pe plac!
Connie: Fie iti dau tableta!
Eu: Yeey!
Mama: Ce s-a auzit?
Eu: Nimic! Tu stai acolo! Fa-ti capul roz bombon apoi spune unui copil ca capul tau e o acadea de capsuni si ca-l poate manca.Jean,da-mi spray-ul.
Peste cateva minute
Connie: Parul meu! E roz!
Eu: Tu nici macar n-ai par...Dar in fine..Oh! Oh! Uite un copil cu o masina! Hai sa ne oprim.
Inca cateva minute...
Connie: Hei pustiu,capul meu e facut din acadea.Vrei sa-l mananci?
Copilul: . . .Mama! Nenea cu capul roz incearca sa ma otraveasca! Wuaaahh!!!
Doamna Handicapata: Cum indraznesti sa-mi otravesti copilul?! Pedofil! *il bate cu geanta*
Connie: Ow! Ow! Fututi--
Eu: Hei! Hei! A fost o provocare! Calmati-va!
Doamna Handicapata: Si tu cine ar trebui sa fii?! Un alt pedofil nebun?!
Eren: EA NU E UN PEDOFIL NEBUN!! E IUBITA MEA!!
Doamna Handicapata: Atunci calmeaza-ti iubita!
Eu: Eu?! Dar tu--
Dupa cateva ore de nebunie
Eu: Sa trecem la urmatoarea provocare.Imbracate intr-un travestit tot capitolul.Stai.Deja esti imbracat ca te-a batut Doamna Handi.Annie citeste manga yaoi pervers rau cu aka Shorty si cu cuplul JeanArmin.
Annie: Really?
Eu: Yes.De data asta scapati de Ereri si Eruri--
Levi: Thank God!
Eu: Nu m-ai lasat sa termin.Va uitati la manga cu....EREJEAN!!
Eren: Ere-Cum?
Jean: De ce e numele meu acolo?!
Eu: EreJean= Eren x Jean
Eren & Jean: CE?! EXISTA CUPLUL ASTA?!
Eu: Dããã...Demult exista...Pacat pentru ca e al doilea cel mai tare cuplu...Hehehe...
CITEȘTI
some shit I wrote when I was 12
Randombună siua, sper ca v-a plăcut cartea mea plina de cct-uri din copilărie:)))