1. Happiness

22 0 0
                                    

Erau unul langa altul. Unul langa altul cand s-au privit in ochi si si-au spus primul " buna ". Erau foarte entuziasmati. Parca s-au indragostit din primul contact vizual. Zambetele lor erau asa mari si frumoase. Skyler putea jura ca s-au privit in ochi o vesnicie. Ca momentul ala inca se intampla.. Oh, chiar se intampla.

" Skyler..." spune el cu o voce suava, parca soapta unui inger
" Stii.. Te vad de foarte mult timp
pe aici, si mereu mi-a fost , nu neaparat rusine, ci imi era jena sa te bag in seama. Ma gandesc de foarte mult timp la tine, si ma gandeam daca ai vrea sa iesim asta seara? Stiu ca nu ma cunosti, dar da-mi o sansa sa ma cunosti"
" Crezi ca nu te cunosc? Te cunosc de cand m-am mutat in cartier. Mereu ma uitam la tine, si din cand in cand adormeam cu gandul la tine. Da, vreau sa iesim."
" La 8 vin sa te iau, atunci "
Dupa ce mi-a zis ultima propozitie, l-am sarutat pe obraz, si am luat-o la goana spre casa mea. Seara asta trebuie sa fie perfecta si stiu asta.
Intru in casa, in graba imi las cheile si geanta pe masa si ma duc la baie.
Dau drumul la apa fierbinte, si o las sa-mi cada pe corp, dandu-mi o stare de relaxare completa. Acesta stare ma duce cu gandul la plaja. Plaja, pentru unele persoane, este obositoare,stresanta chiar, dar pentru alte persoane e tonifianta.

Ughhh, cu ce sa ma imbrac? Tricou de culoare turcoaz? Turcoazul este o culoare calmanta , dar si tonifianta. Galben? Nu-mi place mie. Rozul creeaza o ambianta optima si odihnitoare.. Negru sa fie.
Imi las blugii sa intre usor pe coapse, apoi tricoul sa alunece pe mainile mele.
Ma uit in oglinda. Fata mea arata nedormita din 2000. Aplic cateva straturi subtiri de fond de ten pe fata, imi dau cu putin eyeliner si mascara. Perfect. Iau ondulatorul si imi fac cateva bucle lasate, ca in fiecare zi.
O doamne, e 7:30. Tenesii, tenesii mei... Aaaaa, uite-i. Imi iau repede conversii negrii in picioare si ma duc jos in bucatarie.
" Mama, azi vin tarziu, nu ma astepta "
" Unde te duci?"
" Ies cu cineva."
" Acel cineva e un baiat?"
" Da. "
" Distractie placuta!"
19:50, oh doamne.. Inca 10 minute. nu credeam ca voi fi vreodata asa entuziasmata.
Soneriaaaaaaa...
" Pa, mama! "
Il vad , e in fata mea, cu un frumos trandafir roz in mana. E asa perfect...
" Buna" spune el, sarutandu-ma pe obraz
" Hei, unde mergem?"
" Paaai, m-am gandit sa mergem pe plaja, sper ca este ok. "
" Da, este superb! " spun eu, cu un zambet larg pe fata.

***
" Stii, imi e asa frica " spun eu.
" De ce? "
" Pentru ca sunt profund fericita. Fericirea de genul asta este infioratoare"
" De ce?"
" Ei te lasa sa fii asa fericiti, daca sunt pregatiti sa ia ceva de la tine. Chiar daca stii ce vine, nu esti pregatit niciodata pentru cum se simte "
" N-are de ce sa ti fie frica "
Imi apuca capul cu ambele maini, si ne apropiem gurile la cativa centimetrii. Ii pot simti respiratia. Amandoi am ezitat pentru o clipa, dar n-am putut rezista tentatiei. Gurile noastre se unesc si formeaza un sarut tandru, limbile noastre inclestandu-se suav, parca ar fi un dansul frunzelor ce cad din copaci.
" Ai demoni, si dragul meu, ei toti seamana cu mine " spun eu
" Intr-un fel vreau doar sa ma asigur ca singur lucru bun pe care il fac este sa te fac fericita"
Stau in bratele lui amandoi privind stelele, dintr-o data, incepand sa cante

*You to me
Are like the moon
A world apart
And yet you light
My hole night
And , at night
When the stars light up my room
I'll sit by myself talking to the moon. *
Vocea lui... Este o voce angelica. Notele erau atinse perfect , el dand impresia ca isi foloseste ambele corzi vocale.
" Deci... suntem impreuna? " intreaba el putin rusinat.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 01, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Love sucksUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum