Duygusal kadınlar anılarına ve geçmişine bağlıdırlar.Bir kadını hüzünlerinden gözyaşlarından tanırsın.Gözyaşları ne kadar derinden geliyorsa , gözler ne kadar uzağa hüzünlü bakıyorsa işte o zaman anlarsın .
Hissetiklerinin açığa çıkmasından korkarlar neşeli tavırları bu yüzdendir.Ben mutluyum dünya dönüyor umrumda mı havasıyla gezerler.İşte öle bir kadınlar karşı karşıyaysanız o kadının en zayıf anı gözyaşlarının aktığı andır.Kolay akmayan o yaşların nefesi derinden ve hıçkırıklı geliyorsa işiniz zor demektir.Çünkü acılar çok geçmişten gelmektedir.Geçmişin izlerini kapatmak kolay değildir.Yaşadıklarının onlara verdiği tarifi direk söylemezler bunu dolaylı yoldan belli etmeye çalışırlar .Beden diliyle herşeyi anlatırlar aslında.Gözlerini sizden kaçırarak git derken kalbi dışarda atıp kal der aslında.
Pamuk ipliği gibidir ruh halleri .En ufak sözle dünyayı yıkacak kadar öfkeli , en ufak sözle şefkat isteyen bir kedi gibi siner içeriye .İçleri çıkmazlarla doluyken başkalarına teselli verecek kadar yumuşak omuzlar , içeride kopan fırtınalardan bir damla bile sızmaz dışarıya .Çünkü kendilerini açmak , onların savunmasız çırılçıplak kalmaları demektir.
Başkalarının yüklerinide omuzlarına alıp yaşamaya devam ederler Evet dostum işte bu yüzden DUYGULARI AĞIRDIR BEDENLERİNDEN....
YORUMLARINIZI BEKLİYORUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİSSiYAT
Short StoryMERHABALAR GÜNLÜK HAYATTAKİ YAŞADIKLARIMDAN BAZEN BİR KESİT , BAZENSE YAŞANILANLARI YORUMLAMAK . HERKES KENDİNDEN BİŞİLER BULACAKTIR SADECE YER ZAMAN VE KİŞİLER FARKLI OLACAKTIR.