Çocuktum
Yaşım 7 var yada yok ...Geceleri sıçrayarak uyanıyorum uykumdan gözlerimde bir damla yaş dilimde her seferinde bir sözcük rüyaymış .
Hasret kalmıştım sessizliğin huzuruna . Huzur neydi ki ? Sessizlik var mıydı ölümden öte ? İçimde kalan kalıntıların bıraktığı evveliyat , yada dışıma vurmam gereken rüzgar esintisi kaç kişiyi önüne alır götürür bilemem ama benim çocukluğumu götürdüğü kesin.
Bunlardan yüksek sesle bahsetmek yasak gibidir benim için .Yüksek sesle konuşunca herkes duyacak gibi gelir sanki kınayacaklar , ayıplayacaklar yaşadıklarımı . Tercih ve sebepler benim değil ki . Kimse anlamak istemez bu durumu . Bir açıklık bulmanın derdinde herkes kendi günahlarını örtmek için.Kendimle çok fazla paylaşınca anladım ki sadece kendimle uğraşıyorum. Yaşadıklarım çok ağır gelmeye başladı artık yarın hangi oyunu oynarız diye düşünmem gerekirken , yarın acaba kalbim kırılıcak mı en sevdiğim tarafımdan . Defalarca parçalanacak mı kırıp kırıp kırmaktan un ufak edene kadar uğraşacak mıydı acaba ? Hemde tamir etmeyi düşünmeyecekti ? Çünkü kalbini kör kuyuya kilitleyen canım babam görmedin içimdekileri hissetmedin yakarışlarımızı .Elin bir zıpkın gibi değdikçe annemin gül kokulu tenine morarırdı her yer . Köz üstünde yürüyen ayaklar nasıl yanar ya benim ruhumda ateşle beden arasına sıkışmış gibiydi sanki .
Nasıl önemsemişim seni ki ...Bütün yaşananlara rağmen rüyamda öldüğünü görüp , ömrünü uzaltmak için uğraşan ben. Her seferinde rüyamda hıçkırıklara boğularak ağlayıp kalktığımda gözümde bir damla yaş olan ben rüyaymış diyip sabaha kadar sıçrayarak uyuyandım ben .
Hatırladıklarım artık çok geliyor , fazlalaşıyor içimde .Duyduklarımda silip atmıyor hiçbir şeyi .Şimdi isterdim ki yeni harflerim olsun benim.Herşeye yeni anlamları ben yükleyeyim . Kurulmamış kırılmamış yeni cümleler kurayım.O harflerin , cümlelerin için de kaybolmasın çocukluğum , örnek alsın kar altında çicek açan kardeleni ...Geceler beni beklemesin gündüzlere koşayım hep .Gözümü kapattığımda gülme sesleri olsun hatırladıklarım .
YORUMARINIZI BEKLİYORUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİSSiYAT
Historia CortaMERHABALAR GÜNLÜK HAYATTAKİ YAŞADIKLARIMDAN BAZEN BİR KESİT , BAZENSE YAŞANILANLARI YORUMLAMAK . HERKES KENDİNDEN BİŞİLER BULACAKTIR SADECE YER ZAMAN VE KİŞİLER FARKLI OLACAKTIR.