Arkadaşlar vote çok az zorlama yok ama oylarsanız sevinirim.
Az önce İzmirdeki evimize vardık. Odam üst katta.önceki odamdan daha büyük ve daha güzel. Bakalım herşey de güzel olacak mı? Bu sorunun cevabını çok merak ediyorum ve ben bunu yaşayarak öğrenecem. Neyse bence bu kadar düşünce yeter diyerek kulaklığımı takıp yatağıma uzandım . Saat daha 13:00 ve bn çok sıkıldım. Ama burda yapacak hiçbir şeyim yok. Ne yazık ki arkadaşım da yok .ve ben biraz daha burada durursam sıkıntıdan patlıyacam. Acaba sahile mi insem ? Ama ben yüzme bilmiyorum ki . Ama yine de yapacak hiçbirşeyim olmadığı için şortum ve kırmızı üstümün altına bikinimi giydim. Kendime bir plaj çantası hazırladım ve aşağı indim. Annemlere haber vermek için salona geçtim. "Anne ben plaja gidiyorum " dedim. "tamam kızım biz akşam yemeğe çıkacaz babanın yeni ortağıyla birlikte eğer geleceksen erken gel" " Hayır anne ben gelmiyim " deyip evden çıktım . Boş bir şezlonga uzandım. Fazla Kalabalıktı. Ben güneşlenirken yanıma biri geldi . "Merhaba ben Ege "dedi. Ayy allahım niye bu yılışık beni bulduki şimdi . O kadar insan varken niye ben? "Merhaba" dedim. Ama sesim daha çok defol git der gibi çıkmıştı onun için yüzü asıldı."seni daha önce hiç burda görmedim" dedi. yeter ama artık devam mi edecek. "Niye görmen mi lazım " dedim. Bu sefer de "adın ne "diye sordu.
Evet düşün Maha ne cevap vereceksin düşün , düşün . Gülümsedi ve "bir şeyler içmeye ne dersin?" Diye sordu. "Hayır" diye çıkıştım. Tekrar güldü ve"beni haklı çıkardığın için teşekkür ederim" dedi. Ben ne dediğini anlamaya çalışırken konuşmaya başladı. "Tamam herşeyi anlatacam ama kızmak yok önce seni birileriyle tanıştırmam gerekiyor" dedi.
Şaşırmıştım kiminle tanıştıracaktı acaba ,daha da önemlisi ona güvenmelimiyim daha 5 dakka konuştuk sadece.
"Kiminle tanıştıracaksın?" dedim.
"Bekle biraz " dedi.