Sondre æ altid der!

139 3 3
                                    

Lux's P.O.V

"LEO!" Hørte jeg pappa brøle etter broren min. Jeg lå oppi senga mi med et rødt kinn etter at pappa dro til meg. "DRA TIL HELVETE!" Ropte Leo og kom inn på rommet mitt og låste døra. "Går det bra?" Spurte Leo og La seg I senga mi. Han la en hånd rundt midja mi. "Tror det" Sa jeg og snudde meg så jeg lå med hue mitt inntil brystet til Leo. (Se på bilde så kjønner du) Leo er der for meg hver gang pappa eller noen andre prøver på noe.... jeg er så glad I han. "KOM UT!" Sopte pappa og slo alt han kunne I døra. "Ikke Vær redd Lux jeg er her" Sa Leo beskyttende. "Jeg vil vekk" Sa jeg redd. "Lux jeg lover at det snart vil skje" Sa jeg.

Leo's P.O.V

Jeg klarer ikke å se Lux så redd og trist! Jeg må få en jobb så vi kan dra. Vi må skifte etter navn og ordne oss, få nye pass og hele pakka. Og så må jeg finne mamma. "Alt skal gå bra." Sa jeg og så på Lux som sovna I armene mine. "Jeg lover" Sa jeg laft en gang til. "LEO kom ut hit og Vær en mann!" Brølte pappa. Jeg hater han! Jeg bare forsatte å se på Lux. Hun er så vakker... kan ikke tro at min vakre lillesøster ha det så vondt... jeg må Gjøre noe!

(Samtale random dame- RD pappa- P)

RD- Hallo
P- Hva Gjør du her?
RD- Jeg er her for å se Lux og Leo
P- nei
RD- hvorfor ikke?
P- fordi du er død for meg og for dem.

(Samtale over)

"BANG!" Der gikk døra att. Hvem var det? "Hva skjer?" Spurte en redd Lux som tydeligvis hadde våknet av døra. "Ikke noe sov du" Sa jeg. "Jeg tør ikke" svarte Lux. "Hvorfor ikke?" Spurte jeg og så bekymret på Lux. "Pappa kan komme." Svarte Lux. Hun har rett han er som en atombombe.... jeg tok opp mobilen min og ringte Sondre. Sondre er bestevennen min.

(S- sondre L- Leo)

S- Leo? Hva er det?
L- pappa er full igjen og Lux er liv redd. Kan vi være at deg en stund?
S- ja seff.
L- kommer nå
S- ok Hade
L- Hade

(Samtale over)

"Lux" Sa jeg for å se om hun sov. Det gjorde hun. Jeg tok opp mobilen igjen og sendte melding til Sondre. "Halla kan du komme å hjelpe meg? Bruk vinduet." etter noen min var Sondre her. "takk" Sa jeg happy. "Hva skjer?" "Du må hjelpe meg meg de bagene mens jeg ta meg av Lux." Svarte jeg og pekte på to bager med klær til meg og Lux. "Den er grei" Sondre tok bagene og gikk ut. Jeg fant et pledd og la det rundt den kalde kroppen til Lux før jeg løftet henne og gikk.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 05, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Verre kan det ikke bli (Suite 16/One Direction)Where stories live. Discover now