Okulda tuvalete giden küçük bir çocuk tuvaletten gelen tuhaf bir ses duymuştu.Ama aldırış etmedi ve içeri girdi.Tuvaletini bitirmişti ve tam elini tuvalet kağıdını uzatmadan önce ışıklar kapandı.Küçük çocuk hafif bir rüzgar hissetti.Işıklar geri geldiğinde bir ses duyuldu:
-AAAAAAAAAAAAAA! Tuvalet kağıdı yooook!
Zavallı çocuk tuvalette 2 saat mahsur kalmıştı.O günden sonra garip şekilde kaybolan tuvalet kağıtları küçük iş yerlerinde de görülmeye başladı.İlk başlarda kimse bunu önemsememişti.Ama evlerde ve marketlerde de tuvalet kağıdı bitiyordu.İnsanlar çoğu zaman tuvalette mahsur kalıyordu.İnsanlar önce kendi başlarına bu sorunu önlemeye çalıştılar ama olmadı.Bu tuvalet kağıtlarını çalanların bir çete olduğunu iddia ettiler.Kimse halkı söylediklerini önemsemedi.
Ancak bu tuvalet kağıdı eksikliği ünlülerin evinde de görülmeye başladı,işte o zaman işler biraz ciddileşti.
SON DAKİKA HABERİ
ABD DE KÜÇÜK VE BÜYÜK TÜM TUVALET KAĞIDI FABRİKALARI PATLATILDI.TUVALET KAĞIDI ÜRETİMİ TAMAMEN DURDU.İNSANLAR BU DURUMA TEPKİLİ.
Ertesi gün Beyaz Saray da acil durum alarmı çaldı.Başkan Yardımcısı bu durumu Başkana iletti.Başkan: -Ne oldu sorun ne? Başkan Yardımcısı: -Efendim,dün patlatılmış olan tuvalet kağıdı fabrikaları halkta tuvalet kağıdı eksikliğine neden oldu.ABD de tuvalet kağıdı olan tek yer burası.Bu yüzden halk isyan ediyor.
Başkan bir ciddiyet ile: -Bu günün geleceğini biliyordum.Derhal sarayın tuvalet kağıtlarını güvenli odaya götürün.2. bir emrime kadar oradan çıkarmayın.
Halkın isyanı haftalar sürdü ama isyanı 2. günden beri oturarak yapıyorlar.Çünkü kalkarlarsa iş işten geçmiş olacak ve kimsenin görmek istemeyeceği görüntüler meydana gelecekti.Bu durumdan ünlülerde memnun değildi.Çoğu zaman tuvalette mahsur kalıyor konsere çıkamıyorlardı.Bazense konseri oturarak yapıyorlardı.Sahnede kokudan dolayı bazen bayılıyorlardı.Başkan tüm toplantılarını oturarak yapıyordu.Diğer ülkelerin başkanları bunu hakaret olarak kabul edip başkanın tekliflerini reddediyorlardı.
ABD sokakları çok pis kokuyordu.İnsanlar oturdukları yerden kalkamıyor ve işe gidemiyorlardı.Tarım veya ticaret diye bir şey yoktu artık.İnsanlar evleri olduğu halde sokaklarda yatıyor ve çöp yiyiyorlardı.Tuvalet kağıdı yokluğu onlara medeniyeti unutturmuştu.
İnsanlar sabah kalktıklarında dev ekranda yüzleri kapalı 5 kişi gördüler.Bu tuvalet kağıdı çetesiydi.İnsanlar onlara yalvarıyor,onlarsa: -Ne kadar utanç verici haldesiniz,diye karşılı veriyor.
Daha sonra helikopterle tuvalet kağıdına sarılı bir adam indiriyorlar.Adam gayet mutluydu,taaki ağızlarından salyalar akıtarak kendine doğru koşan insanları görene kadar.O adamın işi bitmişti.Son sözü ise "Neyse ki son kez tuvaletimi rahat rahat yapmıştım,artık gözüm açık gitmem"olmuştu.Zavallı adam.