Era...Nicole?! Wtf..ce caută ea aici?
-Visez sau ești chiar aici? Spun eu aproape râzând
-Nu visezi nebuno, mi-a fost dor de tine. Spune Nicole dându-mi o îmbrățișare.
-Și mie,dar ce mama unicornilor mei cauți aici?
-Părinții mei au decis să ne mutăm aici. Spune ea chicotind.
-Ok,să mergem,urcă. Spun eu cu *Evil Face*.
-Ok. Spune Nicole puțin speriată,probabil de fața meaAm decis să mergem la mine acasă.
Am urcat pe motocicletă, eu în față iar ea în spate,și am pornit.*Ajunse Acasă*
Am ajuns acasă.
Am deschis ușa, dar când am vrut să fac primul pas o aud pe mama spunand:-Skyler! Ai ajuns?
-Nu mamă, sunt un extraterestru care are cheile de la casă.
-Haha. Bună glumă. Spune mama sarcastic.
-Salut doamnă Queen! Spune Nicole cu zâmbetul până la urechi.
-Heii! Cum de ai venit pe aici? Spune mama probabil uimită de prezența lui Nicole.
-Păi, părinții mei au decis să ne mutăm aici..
-Mă bucur foarte mult. Spune mama cu zâmbetul până la urechi (nu cred că mai trebuie să spun asta, o să credeți că mă refer la Jeff the killer)
-Mamă, noi mergem la mine în cameră, ok?
-Bine. Spune ea.
Am urcat la mine în cameră, Nicole s-a oprit analizând camera.
-S-a întâmplat ceva? O întreb eu.
-Da,camera ta e super!
Eu îi zâmbesc și mă pun pe pat, împreună cu Nicole, logic.
Peste câteva minute de tăcere,îmi aud telefonul sunând.
Mă uit pe ecran și văd că scrie "Număr Privat"
Mă întorc spre Nicole fără să spun nimic ,și îi arăt telefonul, întrebândo din privire dacă să răspund sau nu, ea dă din cap în semn de da ,iar eu răspundConvorbire Telefonică
-Alo?
-...
-Cine ești?
-Cineva..
Vocea asta...mi se pare cunoscută,dar nu știu de unde.
-Cineva cine?
-Secret.
-Spune odată cine dracu' ești.
-Dar vai..ști că unei fete nu îi stă bine să înjure?
-Nu îmi pasă. Spune doar cine ești.
-E secret pisii.
-Nu îmi mai spune așa.
-De ce pisii?
-Hai pa. Nu am chef de retardați ca tine.
Am închis înainte să mai apuce să spună ceva.
M-am întors spre Nicole,care se pare că stătea în spatele meu și asculta conversația pe ascuns,avea o față perversă. Doamne cât uram fața aia.-Cine era? Întreabă ea.
-Asta vreau să aflu și eu idioato. Spun eu râzând.
Nicole râdea și ea.
Dintr-o dată ușa se deschide.
Era mama.-Mamă, s-a inventat bătutul la ușă. Spun eu puțin nervoasă.
-La masă. Spune ea cu un zâmbet pe față. Zici că era posedată.
Am plecat jos la masă. Am mâncat și am decis eu cu Nicole să ne uitam la un film horror.
Am ales "Jessabelle" filmul nu era așa de horror.
Ne-am speriat în partea în care psihopata aia începe să țipe, iar apoi am râs una de alta ca două fraiere.Pop-cornul s-a terminat așa că am decis să mă duc să fac altul. Îmi era frică să mă duc singură așa că am luato pe Nicole cu mine.
Am ajuns în bucătărie și am început să fac pop-cornul. Fără să observ,Nicole s-a ascuns.
După ce-am observat absența ei,am început să o caut prin casă ca o nebună, când, deodată Nicole sare pe mine și strigă Boom!.
Eu cad jos cu Nicole peste mine. Evident că ea era în spatele meu.
După am început să fug prin toată casa cu polonicul în mână, vrând să o prind pe Nicole.Am ajuns în fața ușii camerei mele. Spre norocul meu ușa nu era închisă.
Nicole se ascundea după ușă, cu o carte în mână, când să fac primul pas în cameră,mă trezesc cu o carte în cap.
Îmi pun mâinile pe cap din cauza dureri,iar polonicul cade jos.
Nicole îl apucă repede și începe să mă amenințe.-Dacă mai faci vreun pas îți dau cu polonicul în cap.
-Hoo nebuno,o să trezim până și vecini, pentru că sunt sigură ca pe părinți mei i-am trezit deja,mai încet. Spun eu râzând.
Imediat aud un fluierat de afară. Mă duc să văd cine e, mă uit în jos dar nu e nimeni. Mă uit în fața mea și îl văd pe....
Salutare lume! Ce mai faceți? Cum o mai duceți? Bine? Oc :))
Mulțumesc că îmi citiți cartea.
Am făcut un capitol mai lung,mi-au venit ideile,cred că m-am lovit la nuca de cocos:)))))Lăsați vă rog vot&comm cu părerea voastră.
Hipster pleacă, dar se reîntoarce, mwahahahahaha.Ceaules♥=))