Halsey Kimdir I ?

8.7K 306 195
                                    

-Asıl adı Ashley Nicollette Frangipane.

-29 Eylül 1994 doğumludur.

--Washington, New Jersey, ABD doğdu.

-Kariyerinin en başında Youtube'a kendi adıyla şarkılar, coverlar yükleyerek başladı, 2014'te Ghost isimli şarkısını çıkarttı. 28 Ekim 2014'te Room 93 adlı Ep'sini çıkarttı. İlk albümü olan Badlands bu yılın Ağustos ayında çıktı.

-Halsey şuanda Imagine Dragons'un The Smoke and Mirrors Tour'un Kuzey Amerika ayağında sahne aldı.

-Boyu 1.62cm

-Göz rengi ela.

-Dante ve Sevian adında iki erkek kardeşi var.

-Rap müzik dinlemeyi seviyor.

-Gitar çalmayı öğrendiği ilk şarkı Taylor Swift'in Fifteen adlı şarkısıdır.

-En sevdiği hayvan kaplumbağa.

-Ashley biseksüel ama Lido'yla ilişkisi vardı, gerçek ismi Peder Losnegard.Ayrılmışlardı ama geçenler de tekrar sahne aldılar.Barışmış olabilirler.

-Halsey'nin favori dizisi American Horror Story ve büyük bir Evan Peters hayranı.

-New York Times Arts, Halsey'i biseksüel, melez ve bipolar hastalığı olan biri olarak tanımladı. Bunun üzerine Halsey twitterdan; ''Sizi seviyorum fakat bu saçma. Bunlardan hiçbiri 'kendimi nasıl olarak tanımladığım' değil, bunlar kim olduğum. Bu nezaketsizce yanlış bir aktarım.'' yazdı.

-Room 93 Ep'sinden favori şarkısı Trouble.

-One Direction'u çok seviyor.Eskiden Tumblr da hep 1D fotoğraflarını beğeniyordu.

-5SOS ile yakın arkadaşlar.

-İlk Twitter adresi @halseymusic di.

-Şuan sadece @halsey.

-Instagram adresi:iamhalsey


Halsey TürkiyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin