Viata meaaaa :)

139 6 6
                                    

Am o viata complicataaa! Ma trezesc târziu! Ma culc târziu!!
Sa va spun o întâmplare tâmpitaa:Eram Eu în Pat (ca de obicei) Si vine un prost(fratemiu) Sa ma trezeasca,se împiedica de covor(pâna aici bine) Cade peste pisica(Saraca Sasha) Si apoi vine si peste mine(ca de ce nu?) Ma striveste si apoi nici nu închide usa la cameraaa!Si mai are si tupeu,sa ma cheme cu el la cumparaturi!!
-Tudoooor nu vii cu mine la Billa?
-Da,Serbb,asteapta sa ma leg la sireturi(am papuci de casa în picioare) Iar el face:
-Bine,cât îti ia?
-5 min
Peste 10 min...
-Tudooor plec singur!!
-Bineee(strig Eu din Patul meu comfortabil si pufos!)
Se face ora 2 ma trezesc într-un final..ma duc sa fac si eu,one dus,ca na asa face omul Iar stati sa vedeti.....nu curge apa,Iar 2 babalâci bat la usa sa ne spuna ca s-a spart o teava!!! Iar apa este oprita pentru 4 ore!!Eu,ca un om educat ce sunt,am început sa tip la mama si la fratemiu...ei ce puteau sa faca...Eu la 3 trb sa fiu la Palas!! Daca cu apa nu a iesit macar cu transportul sa rezolv!
-Tataaaa! Ma duci pâna la Palas la ora 3 jum?
-Bine,bine trb sa mai luam pe cineva?
-Da,înca 3 prietenii✌
-Bine da sa fii gata!
Pe la ora 4...îl aud pe tata cum claxoneaza ca un disperaaaat! Ma suna!
-Tudoooor,coboara o data!
-Tata s-a dat drumul la apaaaa!!!!
-Bine,hai repede CA plecam! Spune tata cam nervos.
-Fac dus ma schimb si vin :)
-Repede!!
Dupa o oraaa....
-Gata tata hai sa mergem sa o luam le Denisa dupa peee.....Andrea(cu tot cu Dee Dee) Iar dupa pe Alecsandra!! Am întârziat :) dar sa speram ca nu e nimic!
-Gata,in 5 min suntem la Andrea acasa!
Ajungem noi acasa la ea,sunam la usa raspunde Dee Dee cu latratul ei frumos...de câine cuminte Iar când Andrea deschide usa,bestia(Dee dee,un bichon mic cât o pisica care daca îi încalci teritoriul va fi cam naspa de tine) sare pe minee,ma linge si latra(de bucurie cred)
-Hai Andrea!!!
-Acum sunt gata!
Plecam spre Denisa,ea era cu tot cu Alecsandra si ne asteptau la rond :)
-Hai Deni,strig Eu cātre ea!
-Acuuum! Mi s-a rupt balerinul!!!
-Cumparam un super glue de pe drum(tipa tata)
Pe druuum...(muzica la maxim(How deep is your love)si mâini ridicate pe geam)Ajungeeem la PALAS!!!
-tata vii tu sa ne iei?
-Nu,nu pot sa va iau ca ma duc la munca!
-Nu-i nimic! O sun Eu pe mama(zice Denisa de colo!)
Intram in Palas,mergem cu liftul ne vedem cu niste prieteni si mergem pe iarba...mie nu-mi placea "mutra" unui prieten de a lu'Andrea...si m-am descis sa ma iau de el :))
Bine,stau eu cât stau si ma duc în viteza spre el...ma opresc la jumate drumului,ma trage Andrea,cadem amandoi,ne rostogolim,ne murdărim si ne oprim jos,la "poalele muntelui uriaş,zis PALAS!!
-Andrea,esti nebuna,ce ma tragi asa???
-Pai el e iubitul meu,mă prostule!!!
-Şi ce vrei sa-i fac? Întreb eu nervos!!
-Sa-l laşi dracu în pace!!
*Ne-am facut de tot cacatul,dar noi ca niste "divi" ce suntem mergem inainte cu tupeu!*Nimeni nu a sarit sa ne ajute(doar prietenii) Unii râdeau de noi... (noi eram acolo toti juliti,mi-am rupt blugii,tricoul...dar TELEFONUL unde este??) *Neculai asa cum il alint eu,era la 7890 m de mine!!
M-am panicat!! :))) Eram acolo toti 8 copii sa mergem spre Auchan iar eu am început sa râd de nu mai puteam,deşi pe moment mi-a venit sa plâng!!
Desigur ca eu nu am mers la Auchan ci am luat un taxi si am plecat acasa!:))
Am ajuns acasa...mă plictiseam si dupa ce am spus la toata lumea íntâmplarea m-am pus la un duş
Am facut duşul mult dorit,iar dupa ma bag in pat...dupa ce ma aşez eu mai bine,ma suna Andrea şi imi zice sa-i deschid uşa ca are ceva bun pentru mine....hmm,ce sa fie?
-Tudor,uite,am ceva bun si cald de la Starbucks,o cicolata calda cu frişca si topping de ciocolata...exact cum iti place ție!!!!
-Ooo,vai...chiar imi era pofta!!Cât trebuie să-ți dau?
-Nu face nimic!spune Andrea râzând,doar ca trebuie sa mergi cu mine la tuns cu Dee-Dee la ora 20:30 (ca la gară) la Mici Bau de la iulius Mall,mergem cu tata si mama.Mama vine cu noi tata doar ne duce :)
-Hai să mergeeeemmmm!!
Odată ajunşi la MALL desigur o ducem pă'Dee Dee la tuns iar noi mergem sā ne luăm BOMBOANEEE D'ALEA DE 8 LEI SUTA DE GRAMEE!! (trăiasca familia ta,scumpe mai sunt) Ne mai uităm şi pe la ZooMania de o rochiţa lui Dee dee,iar cum eu sunt naşul lui Dee Dee am pus şi eu 10 lei :))
-Andrea,hai pe la ZARA să ne uitam după nişte haine *faşon*
-Hai sa mergem :)))
După ce am ajuns la zara ai ne-am holbat ca nişte proşti la un plovăr ne mai gândim să mai luăm niste bomboane *dar-ar dracii în ele,că-s asa bune (daca asa se scrie)*
Zilele trec

Viata meaaaa :)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum