Yeni bir hayran grubuna giren birisini nasıl onun hakkında hiç birşey bilmiyorsun diye üzebilirsin ya?
Sen hayran grubuna girdiğinde sana kitap şeklinde mi geldi bilgileri? Hayır. Ee bu aşağılama ne.
Hayran grubuna o kişiyi sevdiğin için girersin hakkında çok birşey bilmene gerek yok. Seviyorsan yeter. Sonrasında yavaş yavaş öğrenirsin hakkındakileri. İlk önce genel şeylerle başlarsın. Ama tabii bu onun hakkındaki her şeyi bilemezsin.
Genel bilgileri yeterli çünkü zamanla diğerleri karşına çıkacaktır. (Eğer sosyal medyada aktifsen)Ben 2012 yılında hiç aktif değildim. Fakat o zaman Katycat tim belki gerçek adından başka birşey bilmiyordum. 2013 yılında sosyal medyada aktifleştim (özellikle facebook twitter ig gibi yerlerde) bir çok katycat i ve bir kaç sayfayı ekledim.
Her geçen gün farklı şeyler öğrendim şaşırdım. Belki hala bilmediklerim vardır ama küçük şeyler dışında biliyorumdur. Ki şuan 2015 yılındayız her gün ne kadar büyük bir bilgi olmasada başka şey öğrenmeye devam ediyorum.
Yani demek istediğim hayran olduğun kişinin bilgilerini günlerce uyumadan araştırıp kağıda yazıp ezberlenedebilir.
(Eminim buna gerçek hayranlık dersiniz ama kişi onun hakkında birşey bilmeyince sevgisini umursamadan sahte etiketini yapıştırıyorsunuz. Onu demek yerine öğretmek çok mu zorunuza gidiyor?)
Ama gerçekten sevip zamana bırakmak daha güzel ve heyecanlı. Unutmayın hala en çok bildiğini inkar eden kişi belki senin bildiğini bilmiyor veya hiçbirimizin bilmediğinide bilmiyor. Hayranlığı bilgiye yormayın lütfen.