V-aţi gândit vreodată că la baza unor desene animate stă o poveste reală , vă dău un exemplu : "Phineas și Ferb" . Renumitul desen în care mereu e vară și ne uimește cu acele construcţii ingenioase și cu personajele sale caraghioase are la bază o poveste reala .
Se pare că mama lui Phineas și a lui Candace s-a despărţit de tatăl acestora când cei doi erau mici ,iar la un an s-a recăsătorit cu tatăl lui Ferb. Din păcăte , Ferb s-a nascut cu un handicap mintal și de asta nu prea vorbeşte în serial , dar asta e doar una din problemele care bântuie familia lui Phineas . Candace suferea de schizofrenie, ea mereu îşi imagina că cei doi fraţi ai ei fac construcţii de neimaginat și îi spunea mamei ei. Aceasta nu a avut niciodata ocazia să vadă ce vede fiica ei pentru că era doar în imaginaţia lui Candace .
Din cauză că mama sa nu a vazut niciodată ce făceau fraţii ei , a ţinut un jurnal unde scria despre toate construcțiile lor . Într-o zi mama ei a dus-o la doctorul Doofersmith care i-a prescris niște droguri pentru a-i calma ieşirile necontrolate. Din păcate Candance a devenit dependenă de droguri și lua mai multe decât trebuia... Până într-o zi când a murit și a fost găsită de mama ei cu jurnalul în mână .
Cât despre Perry, ce în serialul ce se difuzează la TV este un agent sub acoperire, lucrurile stau altfel în povestea reală. Cadence avea un ornitorinc de pluș pe care l-a primit când era mică și l-a numit "Perry". Aceasta fiind schizofrenică își imagina că e un agent secret și de fiecare dată când îl pierdea credea că dispare pentru că avea o misiune secretă. Și aceste lucruri le-a scris tot în jurnal.
Mama ei a citit tot acel jurnal, după care s-a dus cu el la Walt Disney Pictures pentru a le cere să facă un desen animat în memoria fiicei sale .
O poveste destul de tristă, nu?
CITEȘTI
Desene animate||✔️
RandomDesene animate||✔️ By: _Dark_Queen © Wattpad Inc. ®all rights reserved to _Dark_Queen Official book #2015