Mi-am omorat mama vitrega!In sfarsit am scapat de scorpia aia!
Tata o sa fie foarte suparat cand vine acasa.Nu pot sa raman aici.Trebuie sa plec.Il am pe Teddy, nu sunt singura!Nu stiu unde sa ma duc...
Stiu!Langa mine este o padure!Nimeni nu intra in acea padure.Toata lumea spune ca cine intra nu mai iese viu.Mie nu imi e frica!Padurea aceea nu e chiar asa de intunecata si sumbra.Eu cred ca e draguta.Copacii cei inalti ma protejeaza, ciorile gonesc vizitatorii iar intunericul te face sa nu mai vezi nimic.Eu tot o sa intru...poate gasesc pe cineva care sa ma ajute...
Merg cu Teddy prin padure.Luna straluceste foarte frumos pe cer.Aud ciorile cum ma saluta prieteneste.Ce poate merge prost?Am mers asa de mult incat am adormit.Am visat ca tata era plecat si eu am omorat-o pe...oh..stai, asta nu e vis.Cand m-am trezit am vazut un om inalt cu fata alba.Nu m-am speriat.El mi-a spus ca numele lui e slenderman dar pot sa ii spun si Mr. Slendyman.Ma intrebat cum ma cheama, am spus ca numele meu e Sally Williams dar poate sa imi spuna Sally.Ma luat in brate si mi-a spus ca nu ar fi trebuit sa fiu aici.
M-a adus la o casuta draguta.Lumina era aprinsa.Am intrat si am vazut un baiat care avea pielea neagra si o masca albastra.In acel moment am sarit pe el si am inceput sa il musc si sa il zgarii.Nici nu stiu de ce am facut asta!
-Auu!Asta a durut!De ce au facut asta?!
-I..imi pare rau...
-Ce fel de monstru ai mai adus acasa, Slender?!
-Nu e un monstru!O doar o fetita dragalasa!O cheama Sally.
-Dragalasa?!Tocmai m-a muscat si m-a zgariat!Mi-a dat si sangele!
-Nu mai fi nesimtit si spune cum te cheama!
-Bine!Eu sunt Jack...Eyeless Jack.Acum esti multumit Slender?
-Da!Acum dute la baie si curatate de sange!
-Ok!
Mr. Slendyman mi-a facut un tur al casei.Am ajuns in bucatarie.Acolo era un baiat care arata ca un spiridus din povestile pe care mi le spunea mama.Manca o placinta cu mere.
-Sally el e Ben, Ben ea e Sally!
-Hey micut-o!Ce faci?
-Nu sunt micuta...si sunt bine dar imi e foarte foame.
-Vrei o bucata de placinta cu mere?E facuta de Slender!
-Ok!Am o foame de lup!
Am macat o felie din placinta apoi am continuat turul.Am urcat cu Mr. Slendyman la etaj.Dintr-o camera se auzea foarte mare galagie.De pe usa au iesit trei baieti:
-Baieti, avem o noua fetita!O cheama Sally!
-Hey dragut-o!Eu sunt Toby!Ticci Toby mai exact iar acestia sunt prietenij mei!
-Toby inceteaza!Esti ciudat!Ok...eu sunt Hoodie.
-Tu acum iti dai seama ca Toby e ciudat?!Oricum, eu sunt Masky.
-Toby, Hoodie si Masky!Am inteles. :3
-*sopteste* Toby e cel mai ciudat!imi spune Mr. Slendyman.
-Sa mergem mai departe!
Am ajuns la o usa neagra.Usa s-a deschis si din camera a iesit o umbra neagra.Era o fata care avea o mantie pe ea.Avea parul scurt si gri.Avea doar gura si nas.Nu avea ochi dar nu m-am speriat de ea.
-Hey!spun eu entuziasmata.
-Hey!Eu sunt Blacky!Cum te numesti dragut-o?
-Sally, Sally Williams.
-Daca vrei poti dormi cu mine in seara asta, Sally!
-Pot Slendy?Te rooooog! *fata de catelus*
-Ok dar mai intai trebuie sa termini turul! :3
-Yeeey!
O usa maro cu sange pe ea era in fata mea.Slendy a batut la usa si a intrebat:
-Pot sa intru?Avem un vizitator!
-Ce?Asteapta putin. *murmura ceva* Gata am iesit!Esti fericit? -_-
-Da!Ea este Sally!
-Buna...
-Hey :3
-Nu fi nepoliticos si spune cum te cheama!
-Ok!Nu mai tipa batrane!
-Nu sunt batran!
-Eu sunt Jeff...
-Doar atat?
-Jeff The Killer...
-*sopteste* Copil impertinent...
-Slendy...ai observat ca nu sti sa soptesti? -.-
-Nu stiu de ce te-am adus aici... -_-
Casuta e draguta!Si cei din ea sunt draguti!Jeff vine la mine si imi spune ca vrea sa ma invete ceva.Spune sa il urmez.
Este inca noapte.Pe banca sta o femeie frumoasa cu o rochie neagra si buzele negre.Jeff imi spune sa sar pe ea si sa o musc pentru ca s-a purtat urat cu el.Am sarit pe ea dar inainte sa o musc ea m-a prins.
-Foarte amuzant Jeff... -.-
-Ha Ha Ha! XD
-Ai platit o copila sa ma atace? -_-
-Nu.A gasit-o Slendy. XD
-Ce porc esti.Uite dragut-o, eu sunt Jane.Pe tine cum te cheama?
-Sally...
-Ai speriat fata mangusta ce esti!spune Jeff. XD
-Porc... -.-
-Sally, trebuie sa plecam.
-Ok.
-Dute mai repede sa nu te mai vad, imputitule! -.-
Am plecat.Jeff era foarte stresat...
-Trebuie sa ajungem pana nu ne prinde Slen...oh fuck... *ii apare Slendy in fata*
-Jeff!Unde ai fost??!!!Esti pedepsit!Acum dute in camera ta!
-Ok...babacule :)))
-Acum!!!
Jeff e in camera lui....ma plictisesc foarte tare...Slendy vine la mine si imi spune:
-Sally, trebuie sa faci baie.O aduc si pe Blacky.
-Ok :3
-Tu dute in baie, o sa vina si Blacky.
Am intrat in baie.A venit si Blacky si m-a spalat pe cap.Cada era plina de balonase.Am iesit, m-am inbracat si Blacky mi-a uscat parul.Apoi m-am dus in camera si m-am trantit in pat de oboseala.Nu am putut sa dorm asa ca am rugat-o pe Blacky sa imi cante un cantec.
A doua zi am mancat micul dejun si am luat o cutie de creioane si niste foi.Am inceput sa desenez pe fiecare in parte.Eu m-am trezit prima asa ca nimeni nu stia ca eu desenez.Am vrut sa fie o surpriza!
Am terminat de desenat!Acum trebuia doar sa impart desenele fara sa trezesc pe cineva.Am intrat usor in camera fiecaruia apoi am lasat desenele.Cand s-au trezit au vazut desenele si Slendy le-a expus pe perete.
Cred ca asta e noua mea familie.
Sfarsit!