Gizemin Başladığı Gün

34 8 3
                                    

O gün ben ve kardeşim BUSEYle evin bahçesinde oturuyorduk.
Çeçekleri ve ağaçları izliyorduk. O sırada telefonuma arkadaşım MELİSten mesaj geldi . Size söylemeyi unuttum.MELİS benim en yakın en iyi en dürüst arkadaşımdır. Ben konuya döneyim.
MELİSten telefonuma şu mesaj geldi.

Banu benim telefonuma tanımadığım bir kimseden mesaj geldi . Mesajda :SİZİN BU GİZEMİ ÇÖZMENİZİ İSTİYORUM...diye bir mesaj geldi . Ben çok merak ettim . Acaba bu ne gizemi . Nasıl bir gizem??

Bu mesajı alır almaz bir kağıt parçasını yerde buldum . İçerisinde :
MERHABA ...YAVAŞ,YAVAŞ BU GİZEMİ ÇÖZMEYE BAŞLADINIZ AFERİNNNNNN...yazıyordu . Bende hemen bu kağıdın fotosunu MELİSe yolladım . Bende biraz telaşlanmaya başlamıştım. Daha sonra binanın en alt katının yanına gittim ve içeriye gizlice baktım . Bunlarında fotosunu MELİSe yolladım. MELİS bana çok şaşırdığını ve kortuğunu söylemısti. Çünkü boş dairenin içerisinde kan ve bıçaklar vardı. Koşarak BUSEnin yanına gittim. Ve BUSEye gördüklerimi anlattım. O da benim gibi çok korkmuştu. Birkaç dakika sonra da MELİS ve BERKE gelmişlerdi. Korkudan MELİS in boynuna sarıldım. MELİSde benim gibi bir o kadar korkmuştu.
Tabii BERKE nin bu olanlardan haberi yoktu. BUSE ona olanları
anlattı. Sonra da bu gizemi çözmek için elimizen geleni yapacağımızı söyledik ve söz verdik . Artık hep bir merak ve telaş içinde geçiyordu günlerimiz. Birkaç hafta sonra notlar çoğladı ve dahada heyecanlı ve korkulu olmuştu . Aynı zamanda da yeni bir arkadaşımız olmuştu.

BİR EVİN ÇÖZÜLMEYİ BEKLEYEN GİZEMİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin