Capitolul 1

391 41 5
                                    

Abigail Pov:

Manhattan, zis si cartierul afacerilor. Unul dintre cele cinci diviziuni ale New York-ului.

Niciodata nu mi-as fi putut imagina macar ca voi vizita acest cartier, dar mite sa traiesc aici.

Puteam sa fiu usor confundata cu o furnica ratacita, printre cladirile de marimi considerabil de mari ale Manhattan-ului. Nu e de mirare ca e confundat dese ori cu New York-ul. Eram inconjurata de o gramada de mall-uri si complexe comerciale imense.

In fata mea era amplasata facultatea, iar langa, caminul unde voi sta.

Am pasit timida in camin, incercand sa imi gasesc drumul spre locul unde voi sta pe parcursul facultatii. Camera 14.

Apas usor broasca usii, dupa ea aflandu-se o fata roscata, cu ochii de un verde intens.

Am clipit des, uitandu-ma din nou la numarul camerei. Pe usa era gravat cu litere aurii numarul paisprezece. Asta trebuie sa fie camera.
Am pasit in camera, umezindu-mi buzele si inchizand usa.

Roscovana si-a ridicat privirea spre mine, zambind. Avea un chip de inger, nuanta ochilor fiind si mai evidentiata de fata palida a acesteia, dar si de nuanta parului.

- Hei, tu trebuie sa fi colega mea de camera,nu? spuse roscata.

- Da. Eu sunt Abigail. Abigail Jones spun eu intinzandu-i mana.

- Alisha Martinez. Imi pare bine, spuse ea, prinzandu-mi mana.

Doar simpla sa prezenta pot spune ca emana o energie pozitiva in jurul fiecarei finte. Iti putea da seama din prestanta ei, ca era o persoana sigura pe ea, o persoana prietenoasa.

Camera era una decenta. Un pat suprapus stând in coltul stang al camerei, urmat de dulapul de langa el. Pe partea dreapta era asezat un birou, iar langa, o noptiera cu un televizor pe ea, iar in spatele camerei, afladu-se o usa alba. Cred ca era cea de la baie.
Un bagaj rosu se afla pe patul de jos, care pun pariu ca e al fetei din fata mea.

- Se pare ca voi sta sus, spun eu, razand, spargand linistea din camera.

Roscata isi intoarse privirea spre mine, zambind si scotand un mic chicot.

************************************************************************

Dupa ce am despachetat si ne-am asezat lucrurile, am propus sa mergem undeva sa mancam. Muream de foame.

Ajunse acolo, am cautat o masa mai retrasa, in spate si ne-am asezat.Ne-am comandat fiecare niste portii de cartofi prajiti si cate un suc.

- Si, banuiesc ca esti noua, nu te-am mai vazut pana acum la cursuri, grăi roscata.

- Da, sunt in primul an. raspuns eu, in timp ce mi-am mai bagat niste cartofi in gura.

- De unde vii?

- Arizona, spun eu, mancand in continuare, in timp ce Alisha se amuza pe seama mea.

- Mai usor, sa nu te ineci, spune ea, incepand sa radem amandoua.

- Scuze, mi-e putin cam foame, spun zambind.

Roscata deschise gura sa spuna ceva, dar o inchise la loc in momentul in care langa mine aparu un tip saten.

Imi indrept confuza privirea spre el, privindu-l. Inalt, bine facut, cu barba nerasa si niste ochii caprui, acesta ii zambeste roscatei, salutand-o. Trase scaunul, asezandu-se pe el, langa mine. Indreptandu-si privirea spre mine, de parca de abia acum imi observa prezenta, spuse:

Misterele iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum