Capitolul 3

183 25 5
                                    

Abigail Pov:

Inca putin rimel si gata.

Eram imbracata intr-o rochie neagra, lungimea ei depasind cu o palma genunchii, cu trena in spate, care avea niste mici decubaje in zona bustului si a abdomenului. In picioare am ales sa port niste tocuri cui, negre. Machiajul era unul de noapte, dar totusi nu era nici prea strident. Fond de ten, pudra, blush si iluminator, in zona ochilor m-am dat cu putin tus si rimel, iar pe buze am ales sa port un ruj cat se poate de natural. Cat despre par, era lasat, natural, pe spate.

Aruncand o ultima privire in oglinda, fericita de rezultat, am pasit victorioasa afara din baie. Pe pat era asezata buna mea prietena, Alisha. Purta o rochie turcoaz, scurta, care ii punea foarte mult formele in evidenta, dar si ochii, iar in picioare avea niste tocuri albe, simple. In mana avea geanta, un plic auriu, care se potrivea perfect tinutei. Machiajul era unul natural, putin rimel, pudra, fond de ten si un ruj rosu, inchis. Parul, la fel, era lasat in voie pe spate.

- Arati superb, o complimentez eu pe roscata.

- Multumesc, dar tu esti si mai si, ma complimenta ea la randul ei.

- Nici chiar asa, spun eu, razand.

- Esti gata? ma intreaba Alisha. In 5 minute ajung si ei.

- Doar sa imi iau geanta, in rest sunt gata. Si apropo, pana la urma cine mai vine? O intreb eu pe roscata.

- Eliot si Kate, raspunse aceasta.

- Oh, e bine atunci.

Apuc geanta de pe birou, de asemenea, tot neagra, si mi-o pun peste umar. Ma intorc cu fata spre roscata, aceasta avand telefonul in mana, indreptat spre mine.

-Ce faci? intreb eu, nedumerita.

-Ti-am facut o poza, spune aceasta, zambind.

-Pentru?

-Amintiri, raspunse aceasta promt.

Dintr-o data, melodia lui Taylor Swift-22, incepe sa rasune prin incapere, dar realizez repede ca e doar telefonul roscatei, care suna.

-Coboram imediat, vorbeste aceasta la telefon. Ok, ne vedem jos. Pa, adauga aceasta, si inchise apelul telefonic. Hai, ne asteapta jos la masina, imi comunica aceasta, pornind din loc.

Ajunse in parcarea din spatele caminului, dam si de ceilalti trei. Kate era imbracata intr-o rochie rosie, din dantela, in picioare avand niste platforme negre. Parul lung, era prins intr-o coada de cal, eleganta, la spate. Machiajul, la fel, unul simplu.

Eliot si Issac, erau imbracati cu niste blugi, albastrii si respectiv negrii, combinati cu o pereche simpla de tricou. Issac avea in picioare niste bocanci negri, iar Eliot, niste tenesi simpli.

-Heei, ce faceti? ne intreaba zambitoare, Kate.

-Bine tu? raspunse Alisha in acelasi timp cu mine. Ne uitam una la alta, chicotele iesind din gurile noastre.

-Plictisita. Aratati minunat, ambele, ne complimenteaza aceasta.

-Splendide chiar, adauga Eliot.

-Multumim, raspund eu pentru ambele. Nici voi nu sunteti mai prejos, adaug.

-Hai sa mergem odata, se baga Issac in discutie.

-Buna si tie, zic eu, ironica.

-Buna seara, splendida domnisoara, zise el, la randul sau, sarcastic. Doriti sa urcati mai repede in masina? continua el.

Ma uit la el, rostogolindu-mi ochii, intrand in masina.

************************************************************************

La club:

Ajunsi la destinatie, Issac opreste masina in parcarea din spatele clubului. Locul era destul de intunecat, singura sursa de lumina fiind un bec, lipit de un perete, care palpaia si el.

Eliot coboara primul din masina, asigurandu-se ca ii deschide usa iubitei lui. Erau chiar simpatici impreuna. Am mai stat cateva secunde si am iesit si eu, la randul meu, din masina.

Intrati toti in club, am cautat o masa mai retrasa, in care sa avem loc toti. Nu ca am fi prea multi, oricum.

-Ce vreti sa beti? ne intreba Eliot.

-Adune niste shot-uri la toti, ii zise Issac.

-Ah, scuze, dar eu nu consum alcool. Mie poti sa imi aduci un suc, zic eu, spre Eliot.

Cei patru m-au privit cateva clipe, amuzati, arucandu-si priviri unul altuia. Si cum ma si asteptam, acestia au insistat sa beau macar un shot cu ei, nu aveam cum sa ii refuz.

-Oh fie, doar unul, spun eu.

-Ramane de vazut, spune Issac, inca amuzat.

In timp ce Eliot a plecat sa comande bautura, roscata de langa mine m-a rugat sa merg cu ea pana la baie.

Ne-am ridicat ambele de la masa, anutandu-i pe ceilalti ca revenim in cateva momente, si am cautat drumul spre baie. Dupa ce am trecut de multimea de oameni care dansau pe ring, in spatele incaperii, era baia. Alisha ma trage repede in baie, abia acum imi dau seama ca e destul de panicata.

-Ai patit ceva? o intreb eu, ingrijorata.

-Nu, adica da. E complicat, se plange ea.

-Poti sa imi spui, daca vrei.

-Pai, ei bine, l-am vazut pe fostul meu iubit. E aici, in club, cu noi, spune aceasta.

-Ah, fir-ar. Vrei sa plecam? o intreb eu.

-Nu, nu, stai linistita. Nu am nimic, doar ca, e foarte ciudat sa il revad acum, dupa atata timp, spune aceasta, trista.

-Te superi daca intreb de ce v-ati despartit? spun eu.

-Normal ca nu. Ne-am despartit pentru ca a trebuit sa plece la facultate, in alt oras. Am fost impreuna inca din liceu, el fiind cu doi ani mai mare ca mine. Si tocmai cand relatia mergea din ce in ce mai bine, ne-am dat seama ca el urma sa plece la facultate. Eram destul de inteligenti incat sa ne dam seama ca relatie nu o sa mai tina prea mult, asa ca am picat de comun acord, sa ne despartim.

-Wow, imi pare rau, serios. Nu ma asteptam la asta, spun eu.

-Mda, nici eu. Lasa asta, hai sa ne intoarcem la ceilalti, probabil se intreaba pe unde suntem.

-Okay, hai.

Am iesit ambele din baie, indreptandu-ne spre masa noastra. In timp ce mergeam, un tip destul de inalt aparea in fata noastra. Era saten, parul fiindu-i putin ravasit, iar ochii ii avea caprui. S-a uitat la Alisha, analizand-o din cap pana in picioare, apoi la mine, facand acelasi lucru, apoi spuse:


-.............................................................................................................................................................................................

____________________________________________________________________________________

NEEDITAT

Heeei, uite ca am venit si eu cu un nou capitol. Stiu, a trecut mult timp, si imi cer scuze, dar stiti si voi, a inceput scoala, teste predictive, teme si mda. Nici cu inspiratia nu am stat prea bine:))). Sper ca de acum sa postez mai des. Am incercat sa fac capitolul acesta mai lung, fata de primele. Pai, da, cam asta e, acesta este capitolul, sper sa va placa.

P.S: Cine credeti ca e tipul?

P.S.S: Alisha la coperta:))

Astept parerile si sfaturile voastre, v-am pupacit!

BTW, VREA CINEVA DEDICATIE? :)))


Misterele iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum