Uzun bir gündü.Tabi bana göre.Herkes bahçede eğlenirken ben odamda sıkıcı sıkıcı camdan onları izliyordum.Aslında bu iş annem beni çağırana dek devam ediyordu.Ama o zaman işte o zaman...
Neyse,ben kendimi anlatıyım.Ben Andre.Andre Stan.5 yaşındayım.Yaşıma göre aslında küçük gösteriyorum.Amerikada doğdum,büyüdüm.Tabii Amerikada da bir evimiz var.İşte şu an o evdeyim.Evimiz iki katlı.Benim odam ikinci katta.Ve...yatağım,dolabım,masam ve buna benzer eşyalarım var.Şimdi ben annemin beni çağırdığı zamana döneyim...
"Andre aşağı gelir misin?"
Annemin bu dediklerinden biraz korkmuştum Çünkü annem beni hiç aşağı bir iş için çağırmazdı Aslında bunun bir iş olup olmadığını nereden biliyorum?Hemen kapımı açtım,merdivenlerden hızlıca indim.Annem kapının önünde duruyordu Annemin suratından sanki bunlar kim acaba? der gibi bir hal vardı."Efendim anne!"
Annem kapıyı gözleri ile hiç konuşmadan mimikleriyle anlatarak bana gösterdi.Hemen kapıya gittim.Kapıda üç çocuk.Hepside benle yaşıt gibiydi.Ama çok havalılardı.
Ben tam ağımı açacakken,aralarındaki erkek,ben başlıyım istersen!Ben yine tam ağzımı açıp buyrun diyecekken,erkek, yok yada ben zaten başlıycam senden neden izin alıyorum ki?
Şaşırmıştım.Hatta ağlıyacaktım.Çok aşalanmıştım.Tabii,baslayın da siz kimsiniz? Sorduğuma pişman olmuştum.Aralarında ki sarışın saçlı kız sakızını bir şişirip,patlattı.Demek bizi tanımıyosun?Annem araya girmisti."SİZ KİMSİNİZ?"Ben bunu söylemek istemiyodum ama sanki veni biri yönetiyordu SİZ ÇOK COOL SUNUZ!Daha cool ne demek bilmiyordum!Ağazım söyleyivermişti.
Zaten bunu söylediğimi duyunca çocuklar bye diyip yanından,yani evden gittiler.Bunlar kimdi acaba?
Kafamda bir sürü soru dönüp,dolaşıyordu.Bye ne demek peki.İlk iş bilgisayarda Google Amcaya sormak.BAŞLIYORUZ!!