LUCAS
- Domnule Kasser, şedinţa va începe în câteva minute!
- Bine!
- 10 minute domnule!
- Va trebuie să ne mişcăm repede iubire altfel şedinţa nu va începe la timp.
-Doar mă cunoşti iubire.
Se pare că asistenta mea avea ceva experienţă pentru că nici nu am observat cand aceasta m-a trântit pe scaunul meu de la birou şi deja mâinile ei dibace au început să se joace cu cureaua şi jlitul de lapantalonii mei. Pot spune că rapiditatea cu care îmi dadea pantalonii şi boxerii jos după mine este formidabilă, dar aş minţii deoarece am întâlnit femei şi mai experimentate decât ea, dar în momentul asta am nevoie de mâinile ei dibace şi de gură ei mare pentru că altfel aş exploda.
Simt cum începe să îşi facă treaba prin a-mi sărută încet şi fin abdomentul , iar cu buricele degetelor mângâindu-mi piciorul. Cu mâna stânga îmi cuprinde erecţia şi începe să facămişcări sus jos începând deja să îmi creeze plăcere. Instantaneu mi-am pus mâinile în claia ei de par şi strângând uşor odată ce a început să îmi sărute capul erecţiei întărit şipulsând de dointa. Am simţit cum îl ia pe tot în gură, iar plăcerea se dublă cu cât mişcările se amplificau.
-Ahhh, aşa iubire... continuă, sunt aproape.
Nu se opreşte, din contra îmi aplifica plăcerea la cote maxime iar gură ei făcând mişcări de dute vino şi mâna ei mişcându-se pe lungimea mea aducându-mă la cote maxime dându-midrumul în gură ei.
Am dat-o la oparte după mine ridicându-mă în picioare ridicându-mi pantalonii pe mine şi inchizandui la jlit şi la curea. Mi-am luat sacoul de pe scaun traganul pe mine , luându-midosarul după birou şi ieşind în cea mai mare grabă pe uşa spre camera de conferinţe. Minunat, eram deja în întârziere. Aveam un contract de încheiat cu un asociat de-al meu care seocupă de decorarea hotelurilor mele din întreagă lume.Am intrat în camera de conferinţe mai mult şifonat decât călcat, deoarece târfă aia chiar s-a făcut bine treaba încât în momentul asta îmi este gândul doar cum să scap mai repede de aici şi să i-o trag ca la carte pentru că deja aveam deja o erecţie cât Franţa în pantaloni doar gândindu-mă doar la gură ei mare şi mâinile ei dibace care se jucau cu scula mea maidevreme.
- Lucas, amigo, ce mai faci bătrâne?
- Ryan, nu sunt bătrân în primul rând, am 23 de ani şi de făcut mai nimic, momentan mă cam grăbesc, tu ce mai zici amigo?
- Nimic interesant, îmi da bătăi de cap Thalia cu nuntă încât mi-au ieşit fire de par alb în cap.
- Şi deasta nu vreau relaţie serioasă, mă rezum decât noaptea, în rest nici nu vreau să aud.
- Burlac, afacerist şi model... omule dacă aş fi fată cred că te-aş sechestra în casă mea.
Pur şi simplu m-a bufnit râsul la remarca să în legătură cu mine. Sincer, dacă mă gândesc mai bine şi eu aş face acest lucru.
- Bună remarcă, crezi că ne putem grăbi să încheiem contractul ăla pentru că trebuie să plec în câteva minute.
- Nici o prolemă amigo, trebuie doar să semnezi aici şi asta a fost tot, mă anunţi când mai ai nevoie de mine.
Nu am mai stat la discuţie, doar i-am smuls foaia din mînă pe care trebuia să o semnez că să pot încheia acest contract care valora mai bine de 5,000,000 $ . Mi-am luat pixul dinbuzunarul sacoului semnând foaia care deja îmi dădea dureri de cap , dandui-o lui Ryan să o pună alături de contrac.
CITEȘTI
The Next Girl
JugendliteraturZoe Parker , fata timidă şi singură, fără prieteni şi fără prea mare personalitate. O simplă liceeana de 18 ani care se poate mândri cu note mari şi o medie pe măsură. Mai pe scurt o tocilară a şcolii manipulată de toată lumea. Îndrăgostită de cunos...