4

103 7 0
                                    

Yazar Şeysi : Kaisoo hala gelmediği için özür dilerim ilham gelmedi. Ama bu bölümde Kaisoo var. Lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin bu arada bu küfürlü bir hikaye şimdiden rahatsız olanlar okumasin.

Luhan "Sehun artık eve dönmeliyim. Ahh telefonlarımızı kaydedelim." dedi. Ve birbirlerinin telefonlarını aldılar ve numaralarını kaydettiler. Sonra Sehun onu yasağından öptü ve arabaya bindiler(o ha şimdiye kadar her bölümde bu araba var la didkdjdiej). "Sehun, şimdi sana değilde bizim evimize mi gitsek? Seni tanıştıracağım biri var. Sehun Luhan ona yol tarif ederken Luhanın sesini duyduğunda heyecanlandığını hissetti. Eve vardılar. Sehun kolunu Luhanın boynuna attığında Luhan yine her zamanki gibi kızardı. Sehun gülümseyip Luhanı kırmızı yanağını öptü.İçeri girdiler. Sen mi geldin Lu?" Soo kafasını onlara çevirme ihtiyacı duymadan sordu duygusuzca. "Evet biz geldik." Dedi Luhan. "Siz derken? Yanında biri mi var ?!" Soo bağırıp kapının girişine geldi. Luhanın yanındaki adama baktı ve Luhana dönüp, "Sevgilin çok yakışıklıymış. Birbirinize yakışıyorsunuz." *Luhan tekrar kızarır* "Hey! Utanmana gerek yok. Siz sevgilisiniz." Derken boynundaki izi eliyle işaret etti. Luhan iyice kızarmıştı. Sehun onu boynundan öptü. Soo "Siz ne halt yerseniz yiyin ben dışarıya çıkacağım, inleme seslerinizi dinleyemem." Kulaklığını, telefonunu ve anahtarlarını aldı. Ve evden çıktı. Aslında Jongin'ı görmek için bahane arıyordu. Jongin Luhandan sonra en sevdiği arkadaşıydı. Daha doğrusu, Soo ondan hoşlanıyordu. Ama Jongin bunu bilmiyordu. Bu gün onunla konuşacaktı. Kai'ye bir mesaj attı. ^Jongin seninle konuşmam gereken önemli bir şey var. Evine geliyorum bekle beni.^ Kai'nin evi yakındı. Hemencecik evin bahçesine girip arka kapıdan girdi. Jongin? Burada mısın?" Kai koşar adım aşağı kata geldi ve Soo yu gördüğünde rahatladı. Saçları ıslaktı. Demekki duş almıştı veya banyo yapmıştı. "Sanırım sen mesaj atmıştın bana?" Soo evet anlamında kafasını salladı. "Seninle özel bir şeyi konuşmam gerek." Sonra tüm cesaretini topladı ve... 'Jongin ben.. Sana aşığım." Jongin gülümsedi ve "Kucağıma otur." Soo bir an durakladı ve bacaklarını Kai'nin beline doladı.

Kurt Geyiğe Aşık Oldu (Beklemede)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin