Merhaba arkadşlar 2. Bölümüm beğenirsiniz inşallah
Tahinim ankaraya çıkmıştı.Sarp benimle geliyordu.Aslinda gerçekten gelmesini istemiyordum.Ama o ısrar etmişti. Benimde kabul etmem gerekirdi tabii.Vee sonunda o gün gelmişti.Gitme günü canım şehrimi arkamda bırakmak kötü gelsede mecburdum.Ama sarp!Mutluluktan uçuyordu.Babaannesini arkasında bırakıp gidiyordu.Sarpa çok kızıyorum nasıl bu kadar sevinçli olabiliyor."Sarp nasıl bu kadar sevinçli olabiliyorsun.Aileni arkada bırakıp nasıl benimle gelebiliyorsun.Benim ailemde burda ama ben mecburum sen değilsin. Neden bunun için ısrar ediyorsun. Tamam kabul benimle gelmen hoşuma gitti ama sarp biraz eskileri düşünmen gerek."
Bu dediklerim karşısında Sarp ' ın morali bozulmuştu ama bu dediklerim hepsi doğruya doğruydu yanii.Bunun üzerine sarp;
"Sen benim sevgilim çocukluk aşkımsin seni bulmuşken senden tekrar uzak durmayı göze alamıyorum. Seni anlıyorum ne demek istediğini de ama yapamıyorum. Yani sensiz anlıyor musun?Selin
Sarp'ın bu söyledikleri hoşuma gitsede onun bu gibi tavır ve hareketlerinden hiç hoşlanmıyordum.
"Sarp biliyorum ama ben senin yerinde olsam sadece bir sene boyunca tanıdığın kız yerine bana yıllarca bakan vefat etmiş babaannemi seçerdim..."
Sarp'a ne desem vazgecmiyordu demekki beni herşey den vazgeçecek kadar seviyordum Artık üstelemedim ve uçağa doğru yol aldık. Bir zaman sonra ankaraya varmistik.Eve vardigimizda fotoğraflar dan daha iyi güzel görünüyordu. Odama doğru gittim esyalarımı yerleştirmeye başladım. Daha bu evi bize kiralık veren adamı merak etmistim. Telefonla konuşmuştuk ama yüz yüze de konuşmak gerekirdi. Telefonu bende olduğu için yarin bulmak istedim oda 12:00'a uygun olabileceğini söyledi. Ertesi gün saat 11:30 gibi ordayım saat erken gelmiştim çünkü bazıları söyledikleri saatten erken orda oluyorlar.Sarpta benimle gelmişti tabi.Saat tam 12:00da gelmişti.Yaninda biri daha vardı.
"Merhaba Ahmet bey."
"Merhaba selin yanındaki kişi oğlum Yavuz"
Yavuz mu??Oda çok şaşkın bakiyordu.O benim 2-3 sebeki önceki sevgili olduğum çocuktu.
"Eee selin 2 kişiyiz demiştin bana tanistirmayacak misin??"
"Himm Özür dilerim bu sarp."
"Sarp bey eşiniz cok anlayışli evde bazi sorunlar vardı. Ce o kadarev varken kabul etti."
"Ahmet bey selin benim eşim değil sevgilim."
Bunu duyunca yavuz'un bir anda suratı asılmıştı.Aslinda ayrilmamizin sebebebi bendim ama şimdi kaslanmis bir taş bir meteor bir uzay mekiği misali ne diyorum yaa ben sarpla çıkıyorum. Ama yavuz beni hala seviyora benziyordu.Oturduk bir şeyler içtik evden konuştukn ve sonra kalktık.Yavuz bana sarıldı ve kulağıma şunları söyledi;
" Numaran hala bende var.Ne zamandır arayicam arayamiyorum ama şimdi zamanı. "
Dedi ve çekildi. Ama sarp ne olacaktı. Be olayı duyarsa ne olacaktı peki.iyice kafam karışmıştı.Ertesi gün sabahın köründe telefon çaldi.Yavuzdu bu emindim meşgul e attim tekrar aradı meşgul e attikca tekrar arayajağini biliyordum. Açtım.
"Bki beni hala seviyosundur veya sevmiyosundur.ama ben sarpla çıkıyorum.Ben seni sevemedim anliyomusun ben sarpi seviyorum ba.....
Sözümü kesti ve
"Ben seni seviyodum halada seviyorum neden bu ilişkinin bittiğini bilmiyorum. Ama kötü oldu yani bu iloşkinin bittiği dedi ve kapattı. Ağlamaya başladım aslında vende onu seviyordum ama önceden korkuyordum neden bilmiyorum ama korkuyordum hemde çok. .
Evet arkadşlar bir dahaki bölümü ne zaman yapacağımı bilmiyorum yarın olabilir belki bay bqy sizi sefiyorummnnn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluk AŞKIM
RomanceSarp ile Selin unutulmaz bir aşk yaşamıştır. Olaylar üst üste gelince kafaları iyice karışır.