Úchylnej pohled --Harry--

1.4K 15 1
                                    

S Harrym jsme byli dlouholetí kamarádi. Nikdy jsme nebyli ten nejlepší příklad BBF. Jen jsme o sobě věděli a sem tam dali řeč nebo spolu šli do kina na nějakej animák pro děcka. K narozeninám jsme si vzájemně dávali žvejkačky a nikdy to moc neřešili. Taky spolu chodíme do školy. Harry sedí přes uličku. Takže skoro vedle mě... Snad nikdy jsme se nehádali, teda jenom o ty žvejkačky.

Zrovna byla přestávka a já probírala s Fri úkol z biologie. Stáli jsme na chodbě a čekali až se uvolní třída, kde jsme právě měli bejt. Fri byla zrovna velice zabraná do vyprávění, když mě někdo pohladil po zadku. Vyjekla jsem a otočila se na koho jiného než na Harolda.

-, Máš suprovej zadek,- řekl s úšklebkem.

-, Do toho ti nic není,- odsekla jsem. Tohle Harry někdy dělal. Prostě neudržel svoje ( jak to jen říct) potřeby na uzdě. Je to divný, ale zvykla jsem si. Třída se vypráznila a to znamenalo, že si konečně můžu sednout na svoje milovaný místo. Polední lavice řada za katedrou. Miluju to místo.

Harry si sednul na svoje místo a s úšklebkem se na mě podíval.

-, Co je?!,- řekla jsem trochu naštvaně a vzala mu jeho Colu.

-, Přemýšlím na tím kdy jsem naposledy šukal,-

Skoro jsem tu Colu vyplivla zpátky. -, A při tom čumíš na mě?!,-

-, Správně,- zazubil se a mě a já měla možnost vidět ty ďolíčky na jeho tvářích. Letěli na to skoro všechny holky, teda kromě mě. A taky ty jeho oči. Zelené. Delší dříve kudrnaté vlasy. Poslední dobou se mu nějak narovnali,ale to nezměnilo nic na tom, že na něj holky prostě letěj.

-, A jak dlouho to je?,- zeptala se zvědavě Fri. S Harrym byli takový dva úchyláci třídy. Několikrát spolu spali, ale nic spolu nemaj. Tohle je jedna z mála věcí kterou vím jistě.

-, Tak dvanát hodin,- zasmála jsem se.

Harry mě propálil pohledem a chtěl něco říct, ale nemohl, protože do třídy vtrhl náš učitel biologie.

-, To už zvonilo?,- zatvářila jsem se zmateně.

-, To snad máte vědět? Slečno??,-

-, White,- napověděla jsem mu.

-, Jistě, samozřejmě. Slečno White,- řekl a odpotácel se ke katedře. U nás ve třídě neměl nikdy moc autoritu, dá se říct že jsme skoro celou hodinu vždycky prokecali.

S Fri jsme začali řešit, která celebrita jak moc přibrala nebo naopak zhubla. Cítila jsem na zádech Harryho pohled. Po chvíli mě to začalo srát, tak jsem se otočila. Harry na mě koukal jako, kdyby mě chtěl sníst.

-,Nech toho,- řekla jsem rázně.

-, A čeho jako?,- zeptal se, ale výraz nezměnil.

-, Toho pohledu. Vypadá to jako, kdyby jsi mě chtěl sníst. ,- odsekla jsem.

-, Tohle je nic oproti tomuhle,- řekl a změnil výraz.

-, Panebože,- vydechla jsme -, takle vypadáš fakt děsivě.,-

-, To je účel,- šeptl Harry.

-, Jo, tak přesně tomuhle pohledu říkám: Pohled alá v nejbližším keři tě přefiknu ,- zasmála se Fri.

Propálila jsem jí pohledem a Harry se nahlas zasmál.

-, Pane Styles? Na zkoušení hned!,- rozkázal učitel.

-, Kurva,- procenil mezi zuby Harry. My s Fri jsme se smíchy válely skoro na zemi. No, neni nic lešího než když váš kamarad jde před tabuli.

Jednodílovky 13+ - One DirectionKde žijí příběhy. Začni objevovat