Bölüm 1

11 0 0
                                    

Sonbahar iyice kendini hissettirmeye başlamıştı.Hava bir gün bulutlu, bir gün yağmurluydu.Bazı günler, sisli havalarda insanların birbirlerini görmesi bile zorlaşıyordu.Sert esen rüzgarların soğuk nefesini insan içinde hissediyordu. Artık kış mevsimi yaklaşmış havalar soğumaya başlamıştı.İnsanlar kışlık hazırlıklarını  tamamlamış, tamamlamayanlar ise tamamlama telaşı içinde, koşturup duruyorlardı.Ağaçlar yapraklarını dökmüş,çıplak kalmanın hüznünü yaşıyorlardı.Yapraklarını dökmeyen ağaçlar ise böbürlenir gibi kendini, ben buradayım bütün ihtişamımla der gibi, etrafı seyrediyorlardı.Gökyüzünü büyük bir hüzün kaplamıştı. Bulutlar iyice dolmuş  ağlamak üzereydi. Rüzgarın sert esişinden oluşan  ıslık   sesleri  kulakları uğuldatmaya başlamıştı.Karanlık erkenden çökmüş, yağmurun geleceğini  hisseden  insanlar   sağa  sola  koşuşturmaya  başlamıştı. Kimse yağmura  hazırlıksız  yakalanmak  istemiyordu. Herkes kendince tedbir almak için uğraşıp duruyordu. Yağmurun  çok yoğun ve hızlı yağacağı bütün  insanlarca  hissedilmişti.  Birisi  oradan  ;                               -İnşallah  bir  felaket  yaşanmaz,  diye  söyleniyordu...                                                                                                            Yağmur  hafiften  çiselemeye    başlamıştı...İnsanlar  yağmurdan   korunacak   bir   yer  bulmak için koşturuyorlardı. Kimisi  üst  geçitlerin  altına,  bazıları otobüs duraklarına,birazıda dükkan önünde kendilerine sığınacak bir alan  bulmuştu......

BERSUN YAĞMURUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin