1.

100 11 8
                                    

„Rose, notak pospěš si." ozvala se Jess. „Kam tak spěcháš Jess? Do školy?" zasmála se Rose. „Ne, já jen prostě nerada chodím pozdě." odfrkla si Jess a dál pozorovala svojí nejlepší kamarádku Rose jak fotí vlastně přírodní úkaz. Je půlka září a ono sněží. „Dobře, jen si ještě udělám pár snímků a půjdeme." usmála se na ní Rose. Jess se na Rose taky usmála, nedokázala by si už představit život bez Rose. Jsou nejlepšími kamarádkami, už strašně dlouho. Každý den tráví spolu. Někdy jsou u Jess doma a někdy zase u Rose mámky v knihkupectví nebo doma. Tyto dvě dívky jsou opravdu jak sestry. Není nic co by je dokázalo rozdělit.

„Tak můžeme jít zlato." zasmála se Rose.
„Skvělé." usmála se Jess.
Společně se vydali k branám školy.
„Chce se mi spát." zamumlala Rose. „Jo tak to jsme dvě, radši bych teď byla zahrabaná v posteli." řekla Jess. „Místo toho musíme tady do toho ústavu." řekla Rose zoufale.

Dívky šly pomalu. Vlastně ani nikam nespěchaly, kdo by taky spěchal do školy, že? Rozhlížely se po svých spolužácích. Rose pohled padl na jednoho koho neznala. Opatrně šťouchla do Jess. „Ten s náma chodí na školu?" zeptala se a nepatrně ukázala na kluka, který byl oblečen, celý v černém. Černá mikina, černé skinny s dírami na kolenou a černé boty.

„Ne, toho neznám." řekla Jess překvapeně. Jess totiž zná každičkého kluka na této škole.
„Asi bude nový." dodala. Když se na něj Rose znova otočila všimla si že je pozoruje. Měl modré poměnkové oči. Dalo by se v nich utopit. Rose má slabost pro takovéhle kluky s modrými očky. „Sakra Rose nekoukej na něj tak." bouchla jí do ramene Jess. Rose se tedy dala znovu do chůze.
Obě dívky vstoupily do školy společně.
„Jediné co se mi na škole líbí je že tu je teplo." řekla Jess a rozepla si svůj kabát. Rose udělala to samé. Dívky došly ke svým skříňkám a tam se vysvlékly s teplých kabátů. Rose si ze skřínky vybrala učebnice co na dnešek potřebuje.
Holky neměly společnou první hodinu, takže se rozloučily a každá se vydala do své třídy. Rose měla Občanskou náuku a Jess informatiku.
Když Rose vstoupila do třídy, pár jejich spolužáku, už tam bylo. Sedla si jako vždy do předposlední lavice u okna. Připravila si penál sešit a učebnici. V kapse jí zavibroval mobil. Ona ho vyndala a stoupla si k topení, vždy se o něj ráda hřala. Psala jí Jess že mají ve třídě nějakého nového kluka, ale není to ten co ho viděly ráno. To tu máme nějakou slezinu nových kluků? Jess jí pak bombardovala zprávama jak je krásnej. Rose se nad svojí nejlepší kamarádkou musela zasmát.
Celá třída si hlasitě povídala, ale když do třídy vstoupil ten kluk co byl celý oblečen do černé, třída utichla. Rose si uvědomila, že jediné volné místo je vedle ní. Dala tedy tašku dolů a posadila se na svojí židli. Třida se zase pustila do rozhovoru. Zatím co Rose pozorovala toho kluka co si právě sedal k ní.
„Ahoj, já jsem Rose" promluvila na něj.
„Těší mě, Rose, jsem Lucas." usmál se na ní a sedl si na židli.
Rose dále pokračovala ve čmárání si do sešitu. Přemýšlela. „Jsi nervozní." vyrušil ji Lucas. „Ne nejsem." odpověděla mu Rose. „Ale jsi." řekl Lucas.
Rose se hlavou honily myšlenky. Proč toho kluka co si MUSEL sednout k ní, tak zajímá jestli je nervozní. „Nemusíš se starat." řekla nakonec.

Do třídy vešla učitelka a celá třída se postavila.
„Tak třído, vidím tu nového studenta, jak se jmenuješ?" zeptala se učitelka.
„Lucas Halter." řekl Lucas
„Dobře, posaďte se, jo a Rose, buďte na Lucase milá." řekla učitelka.
Rose něco zamumlala a lehla si ja lavici.
Tématem hodiny bylo postavení mužů a žen ve společnosti. Rose neměla moc ráda tyhle povídací hodiny, takže se oddala spánku.
„Rosie, vstávej." šťouchnul do Rose, Lucas.
Rose na něj vyplázla jazyk a začala si balit. Vzala si svojí kabelku i foťák a vydala se ven ze třídy. „Tak budeš jenom stát a nebo půjdeš?" křikla na Lucase a on se rozešel za ní.
„Ty fotíš?" zeptal se jí.
„Jo, fotim" odpověděla mu Rose.

„Ahoj Jess, to je Lucas a momentálně ho mám na starost." řekla Rose své nejlepší kamarádce, když se potkaly před třidou.
„Ahoj, já jsem Jess" usmála se na Lucase Jess.
Jess a Rose si sedly společně a Lucas před ně.
„Támhle to je Jacob." ukázala Jess na hezkého kluka.
Rose se zarazila. Měla pocit, že ho už někde viděla. Ale kde?
„Děje se něco Rose?" strachovala se Jess. „Ne, ne." usmála se Rose a znova si lehla na lavici.


Ahojte:)
Další díl zdee:)
Díly budou tak jednou týdně, protože vůbec nestíhám:(

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 23, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Black HeartKde žijí příběhy. Začni objevovat