Patagonia, Chile

60 2 0
                                    


Patagonia, Chile

O regiune mai putin cunoscuta a Chile-ului este Patagonia, o zona care pare a fi o tara in sine. Deosebita de imaginea clasica pe care ne-am facut-o despre Chile, in Patagonia rasar paduri dese si verzi, fiorduri, ghetari si insule tacute. Un paradis terestru mai putin obisnuit si in acelasi timp, un capat de lume. Localizata in sudul tarii, regiunea se imparte in doua jumatati: cea nordica si cea sudica. Aceasta impartire are rol pur geografic, pentru ca altfel, amandoua sunt acoperite de paduri virgine si traversate de rauri reci, acolo unde nu apar ghetari impunatori sau campuri de gheata care stralucesc in lumina zilei.

Patagonia nu se arata insa foarte primitoare cu oaspetii, astfel incat drumurile de acces sunt putine. Este nevoie de un sofer experimentat care sa treaca printre fiorduri pentru a ajunge sa admire aceste peisaje unice. In estul Anzilor se desfasoara cel de-al cincelea desert ca marime din lume, iar izvoarele fierbinti de aici garanteaza cel mai bun jacuzzi pe care l-ati incercat vreodata. Cu zilele sale nesfarsit de lungi, cerul albastru, climatul polar si o abundenta de viata salbatica, printre care pinguini si balene, Patagonia este Chile, insa nu asa cum il stim noi.

100 lucruri ,,Bine boss''Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum