Am luat decizia de a mă muta în Paris.Părinții m-au înțeles.Mi-am făcut bagajele și am pornit la drum.
Peste câteva ore am ajuns . Parisul era așa de frumos iar Turnul Effel era așa de mare. Orașul Iubirii. Am mers la casa unde o să locuiesc.O vilă foarte mare cu 3 etaje : 6 dormitoare,3 băi si 2 bucătării . Pe lângă asta și o piscină imensă și un gazon verde . Totul era superb dar eram singură într-o curte așa de mare.Dar voi începe o viață nouă și voi întâlnii persoane noi și alte aventuri .
E prima mea zi în Paris.Merg la un liceu nou . Mă îmbrac cu niște haine lejere și pornesc la drum.Toți se uită la mine. Deodată mă lovesc de cineva.Era o fată.
- Scuză-mă ! (Caroline)
- Nu e nimic.Ești o colegă nouă.Cum te cheamă?(Ea)
- Caroline , da sunt nouă aici.Tu cum te numești? (Caroline)
- Eu mă numesc Liz . Hai să îți arăt liceul. (Liz)
Deodată Liz se oprește .
- El e Andrew,amicul meu. De acum și al tău. (Liz)
- Bună , Andrew ! (Caroline)
În colțul liceului era un tip cu părul brunet , îmbrăcat în negru și fuma.
- Cine e el? *și arăt cu degetul spre acel tip* (Caroline)
- El e Lucas.Băiatul rău.Are ce vrea când vrea.Toate fetele îl plac.E împreună cu Anca.Cea mai populară. (Liz)
- E foarte ciudat.Fumează. (Caroline)
- Stai departe de el .Nu știi ce periculos e . Mai ales fratele lui geamăn Andrei. (Liz)
- Serios?Nu îmi e frică de el .(Caroline)
- Doar ai grijă.Eu mă duc cu Andrew în curtea liceului. (Liz)
Liz pleacă. Lucas vine către mine .
- Eu sunt Lucas. (Lucas)
- Și ce? (Caroline)
- Nu am vrut să te sperii.Tu nu ești ca celelalte(Lucas)
- Nu sunt nici nu o să fiu una de pe lista ta. Pot pleca acum? (Caroline)
- Stai ! (Lucas)
- Ce mai e ? (Caroline)
- .........................................
YOU ARE READING
Heart
Teen FictionPovestea a fost ștearsă dar eu nu mă dau bătută. Sper să îmi apreciați munca și să citiți povestea în continuare