1

32 5 0
                                    


Alarma idioata ! Mă trezesc cu greu și mă duc la baie sa-mi fac rutină . Mda prima zi de liceu în alt oraș , ce să zic , muncă tatei ...
După ce ies din baie mă uit în șifonier , și nu știu cu ce să mă îmbrac .Până la urma am ales un maieo roz , o salopetă de blug deschisă la culoare scurtă și o pereche de vansi albi . Mă duc jos și o văd pe Ales cum pregătește micul de jun ,Ales menajeră și bucătăreasă tateti.
-Neața' !
-Neața' ! Îi zic eu . Ce avem la micul de jun ?
-Clătite cu ciocolată ,cum îți plac ție ,scumpo ! Zice această cu bambetul ei de milioane ,chiar dacă are 46 de ani arată ca de 30 .
-Mersii , mersii ,te iubee ! Spun iar ea chicotește .
După ce pap , îmi i-au cheile de la BMW-ul meu alb si mă duc la garaj .
Ajung în parcarea liceului și toți se holbează la mine ... mda fată cea nou! Yupii , ce să zis , sarcasm . Ies din mașină și aud niște fluierături , mă întorc și văd un grup de băieți care mă devorează din priviri , ooo stai ca nu m-am prezentat : Mă numesc Alice Heart , am 17ani ultimul an de liceu , înălțime 1.78 ,păr blod , ochii verzi și pilea albă , corp de model ,după cum spun alții ,adică băieții și mama a fost omorât de dusmanii tatei , tata îi cel mai mare mafiot din lume ,iar eu sunt neînvinsă la curse ilegale normal de 3 ani . Acum să revenim , nu îi bag în seamă și mă duc la director , mi-a luat cam 20 min să găsesc biroul directorului , dar l-am găsit .
-Bună ziua , dmn Collen
-Bună ziu , dmn Alice , presupun ca ăți venit să va luati orarul , nu ?
-Mda , dati-mil o dată .
Mi-l da și ies pe ușă repede și dau peste cineva .
-Vezi pe unde mergi ! Ii zic eu arțăgoasă .
-Aoleu , nu eu am dat peste tine. Zice el artagos imi dau ochii peste cap și plec , era un băiat drăguț , ochii albastri și blond , păcat ca-i nesuferit .
Caut de 30 de minute clasă aia nenorocită și n-o găsesc , a uite-o Cican și întru , pra îmi spune :
-Tu trebuie să fii domnișoară Hear , bine ai venit eu sunt domnul Morgan , vino în față să ne spui despre tine.
-Bună , mă numesc Alice , am 17 ani și ..cam ata
-Du-te la loc Alice , spune profu. Orele sau dus repede , iar acum mă îndrept spre cantină , dar iar dau peste cineva .
-Vezi pe unde mergi , păpușă , imi zice un tip cu ochii verzi ca jadul și un păr cârlionțat .
-Da , da acum de dai ? Zic eu enervata de apelativul pe care mi-la dat .
-Pisică are gheare ! Arr! Zice tipul și se aproprie de mine amenințător de mult . Mă lipește de dulap și își pune mâinile în dreaptă și în stânga mea .
-Ce dracu'crezi ca faci ? Îl întreb eu .
-Fac ce vreau .
-Nu prea cred , da-te ! Spun eu amenințător .
-Nu prea cred . Spune și începe să mă sărute pe gât ...

Va urma :

Bună , ce faceți ? Va place cartea ? Da? Bun o să pun câte un capitol la 2 zile , de fapt o să încerc , apropo NECORECTAT . În imafine sunt hainele Alicei și baietii , Harry personajul principal este cel creț .

ILEGAL ( Harry Styles f.f )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum