Kitaba Giriş

51 3 3
                                    

 Öncelikle, bu çalışma Mixta isimli fantastik kurgu bir hikayenin, hayran kurgu çalışmasıdır. Mixta adına kurulan örgüt InterSac adına kurucu üyeler ölcuslar tarafından yazılmaktadır. Hikayede yaklaşması muhtemel savaşın sonunda yaşanacak bazı olaylar konu alınacaktır. Savaş daha yaşanmadığı, yaşansa da sonucun nasıl olacağı ve ne tür kayıplar verilip zaferler elde edileceği belli olmadığı için, karakterler, zaman, mekan ve olaylar tamamen hayal gücümüzün ürünü olup orijinal hikayeyle bağlantısı cüzi derecede azdır. Yani biz de biliyoruz, mixtaların, nullaların insanlarla birlikte olamayacağını veya evreni yakabilecek güçte olan varlıkların gelip varlığı bile muhtemel olmayan varlıkları 'melezler'i eğitmeye falan çalışmayacağını. Ama, bu bizim hayal gücümüz ve orijinal hallerine her ne kadar hayran olsak da, böyle kendimizle birlikte olmalarını da seviyoruz, bizim hayal gücümüzün ürünü olan Mixta karakterlerinin. Bu yüzden şu andan itibaren gururla saçmalıyoruz, cıvıtıyoruz, değiştiriyoruz ve kendimize uyduruyoruz. Biz her halleriyle, özellikle de gerçek halleriyle onları çok seviyoruz ama bu da bizim eğlencemiz. Aşırılıklar için özür dileriz. Ve sevgili yazarımız ea-dareka 'ya bunlara müsade ettiği için, çok çok çok teşekkür ederiz. Nezaketen değil, cidden. Buna izin vermesi çok hoş. Kendisine saygımız büyük.

-Ve başlamadan; Mixta'yı okudunuz değil mi? Aksi halde pek bir şey anlamayabilirsiniz.

InterSac Yönetim Kurulu


Ve. Yeter artık bu üçüncü be!

Yazıcı ölcular;

QueenofARS

feelnicewd

Birnsan8

cubukkrakker

Mixta Dünya VersiyonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin