Amacımız?
Wattpad'de okunmaya değer kitapları keşfetmek, onlara destek ve sahip çıkmak. Ayrıca çoğu kişinin profiline yapılan reklam iletilerinden bir çok kişinin rahatsız olduğunun farkındayız. Bu nedenle bunun da önüne geçmek hedefimizdir.Nasıl katılabilirsiniz?
Bize ulaşmak üzere mesaj atmanız yeterli, ailemize hoşgeldiniz!Üyeler neler yapıyor?
Her hafta seçilen bir kitap üzerinden yaptıkları her oy/yorum/takipçi sayısınca karşılığını alıyorlar.Üye olmadan nasıl takipçi kazanırsınız?
Üyelerimizin kitaplarına oy ve yorumda bulunup sayfalarını ve sayfamızı takip etmeniz, panolarına '@reklam-panosu destek' yazmanız yeterli. Kazancınız size mesaj yoluyla iletilip, hesabınıza aktarılacaktır.Şartlar neler?
•Bizi takip etmeniz.
•Bu bölüme oy verip yorumlarda katıldığınızı belirtmeniz.
•İletiden ismi verilen kitaba destekte bulunmanız ve kişinin panosuna 'reklam-panosu destek' yazmanız.Ne kadar destek alacaksınız?
Destek olduğunuz kadar belki daha fazla miktarda karşılığını alacaksınız. Desteği yan hesaptan oluşturabilirsiniz. Bunu bize bildirmeniz gerekmektedir. Doğrulandığı taktirde kabul edilecektir.Destek olunacak kitap nasıl seçiliyor?
Çeşitli yarışmalar ile adaletli bir şekilde seçimler yapılacaktır.Reklam ile kazanılan okur ne kadar gerçek?
Bizler kitabınızı gerçekten okuyup gerçek değerlendirmeler içeren yorumlarda bulunmaktayız. Bu nedenle içiniz rahat olabilir.Sorularınızı yorumlardan iletebilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Destek Ekibi
Short StoryKitabınızın okunma, oy ve yorum sayısı çok mu az? Yada takipçi sayınız yeterli değil mi? Ekibimizde size zevkle destek çıkarız! Gerekli bilgiler ilk bölümdedir...