Bugün okulda bazı öğrenciler seçilecekmiş. Bu öğrenciler okul velilerinin bağışları ile Afrika'ya gidip orada yardıma muhtaç kişilere yardım edecekmiş. Ross ile beraber başvurmayı düşündük. Gönüllü olarak rehberlik servisine gittik. Tabi bizi kabul ettiler. Ama yarın yola çıkacakmışız. Bu nedenle de hızlı hazırlanmamız gerektiğini söylediler. Ross beni eve bıraktı. Yanağınaa bir opücük kondurdum ve eve girdim. Küçük bir sırt çantası hazırladım. Sonra da yemeğe indim. Anneannemler yarın bize geliyormuş. Biraz çekinerekten anneme durumu anlattım. Biraz mrın kırın etti ama anlayışla karşıladı. Hemen odama geçtim ve Luisa ile görüntülü konuşmaya başladık Biraz kötü görünüyordu. 3 aylığına babasının işi nedeni ile İngiltere'den gideceklermiş. Off Luisa olmaz ki yaaa. Hemen Ross'a olanları yazdım ve ağlamaya başladım. Luisa benim için çok özel biri. Buraya ilk taşındığımızda ben içimi ona dökmüştüm. Hayırr!
Ross: Sakin ol Bridgit 3 ay hemen geçer.
Bridgit: Hayır Ross olmaz. Olmamalı.
Sabah olmuştu. Yolculuk için altıma pembe mini bir etek üzerine ise tek omuz uzun kol diğer omuz açık beyaz bir bluz. Altımada neon sarısı tonunda bir spor ayakkabı. Babam beni okula bıraktı. Ross'a sarıldıktan sonra havalimanına gittik. Ve arkamızda 3öğrenci+2 öğretmen. Oraya vardığımızda insanlar çok kötü durumdaydı. Kendimi tutamadım ve ağlamaya başladım. Ağladığım omuz Ross'un omzuydu. Bu aralar en yakın arkadaşım olur kendisi( omuzdan söz ediyorum.) Herkes açlıkla savaşıyordu. Çocuklar bize nasıl bakıyordu. Hışımla. Hiddetle. Sanki bizi suçlarcasına. Haklı değiller mi? Dünyamızı biz bu hale getirmedik mi? Hediyeleri onlara dağıtınca sanki... Her neyse akşam dönüş uçağına bineceğimiz sırada bir çocuk geldi. Bana bir şey anlatıyordu. Anlamadım. Fakat bir anda arkamdan biri çocuğa cevap verdi. O Ross'tu. Çok şaşırdım ve düşüncelerimi Ross'a söyleyip çocuğa aktarmasını istedim. Geri dönüşte Ross bana çocukla olan dialoglarını anlattı. Çocuk Ross'a bana teşekkür ettiğini ve benim çok farklı olduğumu söylemiş. Bir anda çok duygulandım. İyikide gelmişiz buraya. Eve döndüğümüzde saat akşam 10 civarıydı. Ross'la kapının önünde oturup biraz sohbet ettik. Onunla konuşmak gerçekten çok iyi geldi. Onunla vedalaşıp eve girdim. Anneannemi ve dedemi öptüm. Daha sonra anneme bugünü mutfakta anlattım. Çok duygulandı. Sonra odama geçtim bugünü düşündüm ve uyudum... :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cool Girls
ChickLit''COOL GİRLS'' Bence herkes havalı,popüler,herkesin gözdesi olmak istemiştir.Düşünsenize çıkmak istediğiniz erkeği çok yakışıklı başka bir erkekle kıskandırıp kendinize aşık edebilirsin.Bu hikaye ise havalı bir o kadarda çoğumuz yaşantısının olmasın...