Sesler duyuyordum, birileri konuşuyordu başucumda açamıyordum gözlerimi nede haraket edebiliyordum. Nerede olduğumdanda bi haberim. Karanlık, heryer karanlık sadece bildiğim buydu. Bir ben bir allah vardı burda.
Gözlerim aralanmaya bailadı birden, açtığımda annemler vardı karşımda annemin gözleri kızarmış ağlamış büyük ihtimalle babamda durgundu benim gözlerimi açtığımı fark edince bana döndü hepsi elif kızım nasılsın, ağrın sızın var mı? Dedi annem nefes bile almadan bana noldu diye bildim sadece annem başladı anlatmaya dün senle ben tartışk sende bi hızla evden çıktın ben seni gamzelere gitti sanmıştım meğerse gitmemişsin aramaya koyulduk seni hastaneler emniyetler heryeri aradık sonunda hastanede olduğunu söylediler araba çarpmış sanırım. Nie böyle bşy yaptın elif? Arkadaşına neden gitmedinde sokaklarda gezmeyi tercih ettin dedi sesi sinirliydi. Babam girdi araya oyacım bunları konuşmaya gerek yok olan olmuş çıkışı yapıp eve gidelim artk dedi. Ama ben ne annemle tartıştığımı nede dışarda gezdiğimi hatırlıyodum, kafamı yere falan çarptıysam unutmuşumdur belki. Babam geldi girdi koluma hadi gidelim oya sen kızın kimliklerini gln al ben onu arabaya götüriyim. Babamla arabaya doğru giderken babam konuşmaya başladı annen fazla üstüne gelmesin diye susturdum ama bu konu burda bitmedi küçük hamın kendine biraz gel konuşacağız bunları artık hayatına bi çeki düzen vermelisin büyüdün artık yarın öbür gün bize bişey olursa kendine sahip çıkman lazım sen kendine sahip çıkamazsan biz seni nasıl bıraka biliriz dimi. Bu yüzden rotanı belli etmek gerek deyip burnumu sıkıp sürücü koltuğuna geçti zaten annemde gelir gelmez evin yolunu aldık. Annem bana sinirli sinirli bakmaya devam ediyordu bende ona bakmamak için telefonumu açtm ki açmaz olaydm 500 cevapsız arama 275 mesaj noluyoz lan dedim bir an önce aramalara baktm 100 tanesi babam, 200 tanesi annem, 275 tanesi gamzem, 25 tanesi yabancı numara tanımıyorum belki gamze başkasından artmıştır. Mesajlara girdim gamze ve sınıftan bi kaç kız mesaj atmış onlara iyiyim ben diye cevap verip diğer mesajlara baktm o tanımadığım beni aryn numara mesaj atmış selam, nasılsın, herkes seni arıyo nerdesin?, elif? , ben özgür lütfen cevap ver. Tanımıyorum ki ben seni özgür kim mk sen kimsin yazdım merakla yolladığımda 15 saniye sonra cevap geldi nasılsın ve nerdesin. İyiyim eve gidiyorum da sen kimsin ya dedim tekrardan. Haa tamam iyisen sorun yok kızım meraktan öldürcektin bizi dedi hala kim olduğunu öğrenemediğim çocuk. Bu arada ben özgür aynı sınıftayız ama hiç konuşmadık dedi özgür. Haa tamamda numaramı nerden buldun? Dememle bir cevap geldi gamzeden aldım dedi. Ya bu gamze numaramı herkese veriyomu ya. Ya elif ben yabancımıyım ayıp ediosn bak müsaitseniz size ziyarete geliorm bu arada adresinide gamzeden aldım :))