"Hy!!!Jung HanNa!!!"seseorang menyapanya.
"Ouhh..Hy!!panggil HanNa je..btw mane awak tahu name saye??"soal HanNa ingin tau..
"-,- tadikan awak dah kenalkan diri kat depan kelas"
"Hahh..ye ye..lupe dah"HanNa tersipu sipu malu.
"Gwenchana..nahh!!name saye Im SoYeon..call me SoYeon.."SoYeon menghulurkan tangannya untuk bersalaman.
"Nae!!Hy SoYeon!"lalu membalas salaman tangan SoYeon..gadis yang berkulit putih,berambut coklat perang dan beralun dibawahnya plus Comel.
"Untuk pengetahuan awak..namja sebelah awak tuh pendiam dan agak panas baran tau..tapi muke dia cute plus hensem"kata SoYeon dengan Suara yang perlahan agar JungKook tidak mendengarnya
HanNa hanya mengangguk kepala ..matanya memandang JungKook yang sudah dibuai mimpi.
"SoYeon~!!weyhh..Ko niey pemalas lah..cikgu bagi hw ko tak buat.. bergossip pulak"tegur kawan SoYeon dengan suara yang agak kuat sehingga JungKook terjaga.
JungKook mula memandang mereka bertiga dengan pandangan yang tajam ..
"Mianhae JungKook-ahh!!"SoYeon meminta maaf..
JungKook pun menyambung tidurnya.
"Ehh ko niey JHope!!kacau Line betol!!naseb JungKook tak mengamuk..kalau tak perang dunia lah nanti"
"MianHae!manelah aku tau JungKook tengah tidur.."balas Jhope
"HanNa!!this is my friend!! Jung HoSeok.a.k.a. JHope..he is so Annoying..so abaikan jelah mahkluk niey ye"abaikan manglish tuh..
"Awak boleh panggil saye Hanseum oppa!!"JHope menyampuk
"Yahh!!!jangan nak menyampuk boleh!!"SoYeon mencubit lengan JHope dengan kuat..
JHope menempis Tangan SoYeon..lengannya mula kemerah merahan akibat cubitan SoYeon
"Sakit lah lengan aku !!!ehh nenek sihir niey.."
"Hahaha..rasekan lah cubit itu..sedap bukan.."SoYeon menjeling JHope
Gelagat antara SoYeon dan JHope telah mengingati pemikiran HanNa akab gelagat kawannya gelagat kawan lamanya MinRae..
-TBC-
Sorry sebab lambat update..hal ini kerana pada mulanya saya berhajat untuk unpublish ff nie..biler saye fikir2/3 kali terus tak jadi niat tu..heee..mianhae sangat..TT
YOU ARE READING
Only You[Jeon JungKook FanFiction]
RandomJung HanNa iaitu pelajar yang baru sahaja berpindah sekolah ke Seoul High School.Semenjak berkenalan dengan seorang pelajar lelaki yang agak pendiam,mula timbul perasaan suka dalam hati.Park JiMin kawan disekolah lama HanNa hanya menyimpan perasaann...