Beep Beep Beep Beep!
Jeg slang armen min på alarmklokken som mamma ALTID stiller før jeg legger meg. Jeg bryr meg egentlig ikke så særlig mye om skolen.Vi har prøver nesten hver dag..Jeg bare la meg igjen på min søte, rosa pute.Plutselig hørte jeg noen komme opp fra trappa.Jeg bråvokna, tok på meg det korte og søte skjørtet mitt, over skjørtet hadde jeg på min nye blomstrete magetopp, og Toms sko og jeg satt meg på stolen min ved sminkebordet ( bruker ikke så mye sminke som andre jenter gjør
) men den som kom opp var bare mamma og hun spør alltid det hun pleier spørre. Er du klar til skolen? Har du gjort lekser? OSV..Mamma ( Hilde)
Moren min heter Hilde. Hun ga meg navnet Michelle fordi hun syntes at det er et utrolig fint navn. Hun elsker det brune,bølgete og lange håret mitt, men best øynenen mine som er knash grønne og litt brune,men hun er såå bekymret over meg fordi det er en bad boy på skolen.Han har vært på politistasjonen kanskje 3-4 ganger og jeg vet det fordi ehnmm.....Det trenger dere ikke å vite,men han går en klasse under meg.HELDIGVIS.
Jeg trur han heter Zack ...Jeg sa - "Jada mamma jeg har gjort alt det du ba meg om"Det er jenta si det sa hun imens hun strøk meg på skinnet og ga meg en ha en fin skolestart klem.Når jeg var på vei ut spurte hun om jeg hadde tatt med sushi'n ogh jeg måtte gå opp igjen og hente den ,men hun lager god sushi da.
Jeg tok fram skateboardet mitt og skatet til skolen med min aller bestevenn Alex ( hun er en jente)
Vi små snakket også sa hun-"vi skal få en ny gutt i klassen,men hvet ikke hvem hmm??Nå gjorde hun meg nysgjerrig.Da vi kom frem til skolen ga jeg alle vennene mine klemmer åssånt.. Så kom det 4 -5 gutter og en av dem var ZACK .De startet og tulle sloss og slo alle som sto i veien og det var bare 2 stykker og nå tre SHIITT han kommer mot meg.Alex går bakover og sier - sorry M jeg vil ikke bli slått.Tusen takk Alex sier en god venn(not) men hva skal jeg gjøre ?? Skal jeg bare si slå meg bare bli ferdig med saken eller ??Har bad boys følelser ?? Skal jeg kysse han sånn at han kommer i sjokk og at jeg får tid til å rømme..??Men jeg hadde ikke så god tid han kom foran meg tok opp hånda og skulle til å slå meg så jeg tok hånda hans rundt meg og kysset han. JEG KYSSET BAD BOYEN ZACK!!!!
Etter 6-7 sek ble kysset ferdig og zack...~~~~~~~~~~~~~~~~
VIKTIG: Bildet av Michelle øverst 👆🏽hei alle sammen håper dere likte min aller føsrte kapittel ble litt lite men skal få til masse mer neste gang Pliiiis følg med på hva som skjer neste kapittel😨HVA GJORDE ZACK? HVA SKJEDEE??HVA SA HAN??
Husk å kommenter 😉
YOU ARE READING
The bad boy and the girl
RomanceZack skolens mest kjekkeste og skumleste gutt.Kommer forsatt ikke til å tro hvordan vi ble sammen