Defne ilk işine hazırlanmaya başlamıştı çünkü Aras teknoloji de çalışmaya başlamıştı.Tam evden çıkacakken abisi Çınar eve gelip Defneyi azarlamaya başlar giydiği elbise kalçalarına geliyordu.E tabi bi laz öküzü onu giymesine hayatta izin vermezdi. Bir saat sonra defne evden homurdanarak çıkar:
Hayır ya anlamıyorum ne varmış benim giydiğim elbisede azda olsa kısa ama ne var bunda büyütülecek.
Tam dışarı çıktı Leyla seslendi:
Bakma sen o öküz abine al şu kıyafetleri git giy işte biyerdeLeylam mecnunun oluyum senin.
(Defnede bir terslik var.Defne çok hızlı konuşan bir tipdi o yüzden pek nedediği anlaşılmaz)
Pembe tonlarındaki arabasıyla Aras Teknolojinin önüne gelir.
Etrafına bakınır ve kimsenin olmdağını görünce arabasının koltuğunu hafifce getiye alır ve giyinmeye başlar.Defne giyindikten kısa bir süre sonra Yalın Aras gelir. Kendi arabasına binicekken arabasının yağ damlattığını görür arabadan bir bez alıp arabanın altına girer. E arabası jeep olunca normal altına giremesi. Defne giyinmesini bitirmiş olmalı ki arabadan iner ama elbise bir iki beden küçük olmalı ki arka fermuarını çekememiş arabanın diğer kapısına gelmiş. Yalın defnenin çıplak ayaklarını görmüş ve kendini geriye doğru çekip defnenin o güzelliğini görmüş. Çıkıp yardım etmek istemiş ama defne korkmuş sapık falan sanmış ama bilmiyorduki onun Aras teknolıjinin dahi çocuğu olduğunu. Bir dakika sonra defne anlamış yalını sapık olmadığnı fermuarı çektirmeye karar vermiş. Tam çekerken göz göze gelmişler ve işte o anda birbirlerine ait oldukları.
{SON}(ARKADAŞLAR BU BENİM İLK KİTAP YAZIŞIM LÜTFEN KÖTÜ ŞEYLER DEMRSSENİZ ÇOK MUTLU OLURUM )
(Defne Barutçu)
(Yalın Aras)
(Çınar Barutçu)
(Leyla Aksoy)