Bu benim ilk kitabım. Yanlışlarım olabilir beni düzeltebilirsiniz. Kitabımı votelerseniz çok mutlu olurum. Olabildiğince hızlı bölüm atmaya çalışacağım. Seveceğinizden eminim.
Yeni bir hayata gözlerimi açtım. Simsiyah saçlarım, simsiyah iri gözlerim var. Çok zayıf dünyaya gelmiştim. Doktorlar yaşamaz demelerine rağmen küçükken bile büyük bir azimle yaşamayı başarmıştım. Aradan yıllar geçtikten sonra okula başladım. İlk sene hiçbir şey anlamıyordum. Kendi kendimi dışlıyordum. Sonradan büyük bir azimle bunu da başarmıştım. Seneler hızla ilerliyordu. Git gide kilo aldım ve o artık iri siyah gözlü ve simsiyah saçları beline kadar dökülen güzel bir kız olmuştum. Büyümüştüm ama yaşadıkça büyümek istemeyecektim. Çok saf ama bir o kadar da hırslı asla vazgeçmeyen bir kızdım. İstediğimi koparıp alırdım, bir o kadar da hırçındım. Haksızlığa asla gelemezdim. İçimdeki adalet duygusu benim bir çok yerde kazanacağıma işaretti. Hiçbir şey bilmiyordum. Kaşlarım kalın, tüy şeklinde bıyıklarım vardı. Bilirsiniz bunlarda kurtulmak o kadar da zor olmasa gerek.
İlk önce kuaföre gittim. Kaşlarımı ve tüy şeklinde olan bıyıklarımı aldırdım. Saçlarımı düzleştirdim. Eyeliner,ruj,rimel,fondöten, pudra, göz kalemi, oje ve aseton aldım.
Okulun son günü yaklaşıyordu okulun en güzel kızı olmalıydım. Bir hafta geçti.
Okulun son günü geldi çattı.
Sabah erkenden uyandım. Elimi yüzümü yıkayıp aylardır dolabımda sakladığım o mükemmel elbiseyi giydim. Hemen aynanın karşısına geçip ilk önce yüzüme krem sürdüm. Sonra fondöten iyice yedirdim. Onun üstüne pudra sürdüm. Eyeliner alıp bir kuğu andıran el hareketleriyle eyeliner çektim. Rimel sürdüm son olarak mat bir şekilde koyu kırmızı rujumu sürdüm. Tırnaklarımı törpüledim. Kırmızı ojelerimi sürdüm ve kurumasını bekledim. Kuruduktan sonra saçlarımı dipten uca yaklaşık 10 kez düzleştirdim. Çünkü benim için özel bir gündü bozulmamalıydı. Aynanın karşısında saatlerce kendime bakıp dans ettim.
Bir an duraksadım ve kendi kendime "Aşık olmak nasıl bir şey acaba" diye düşünmeye başladım. Aşık olmayı o anı heyecanı yaşamayı çok istiyordum. Herşeyden herkesten habersiz.
Okula gittim Karnemi alıp geldim. Notlarım gayet iyiydi. Herkes benimle gurur duyuyordu. Ama ben mutsuzdum. Çünkü artık aşık olmak istiyordum.
(Multide kızın elbisesi var.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDDUAM
RandomNEYDİ İÇİNDEKİ AĞRI NEYDİ? KALP KALBE KARŞI DERLERDİ YA GERÇEKTEN ÖYLE MİYDİ?